بهترین کلینیک کاشت مو در ستارخان

بهترین کلینیک کاشت مو در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

کلینیک کاشت مو در ستارخان

مشاهده همه

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در ستارخان تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده ستارخان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

خیابان ستارخان با نام قبلی خیابان تاج یکی از مهمترین خیابان‌های شهر تهران است که مراکز تخصصی کاشت مو زیادی در این محدوده فعالیت می کنند. ما به درخواست شما آدرس و شماره تماس کلینیک های کاشت مو خوب در ستارخان تهران را درج کرده ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دلدارتهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، نرسیده به گلناز شمالی، روبروی کارواش ایران، پلاک 302، واحد 1002144269514
09124503667

سایر کلینیک های کاشت مو در ستارخان

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک تخصصی کاشت مو جوانه تهران، ابتدای خیابان ستارخان، جنب بانک توسعه، پلاک 19 09129721715
2 کلینیک دکتر شیرین امیر حسنی تهران، خیابان ستارخان ابتدای خیابان باغبا 02166550841
3 دکتر علی قاسمی تهران، ابتدای ستارخان 02144277196
4 دکتر حمید ارونقی تهران، خیابان ستارخان، بین پل ستارخان و برق آلستوم، مرکز پزشکی هستی 02144281605

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده ستارخان تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده ستارخان فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در این منطقه هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده ستارخان تهران

بهترین دکتر کاشت مو در ستارخان کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در ستارخان را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در ستارخان کیست؟

قیمت کاشت مو در محدوده ستارخان

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده ستارخان هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده ستارخان تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه