بهترین کلینیک کاشت مو در دارآباد

بهترین کلینیک کاشت مو در دارآباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در دارآباد تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده دارآباد هستید، این مطلب را از دست ندهید.

خیابان دارآباد در منطقه 1 تهران واقع شده‌ است که برخی از مراکز تخصصی کاشت موی طبیعی در این محدوده فعالیت می کند. ما نیز به درخواست شما آدرس و شماره تماس بهترین کلینیک کاشت مو در دارآباد تهران را درج کرده ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در دارآباد تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک آوای احسان تهران، میدان دارآباد، کوچه ندیم کاموئی، پلاک 8 02126108697
2 کلینیک پوست و زیبایی دکتر مهدی میمنت تهران، باهنر، پور ابتهاج (دارآباد)، بین شیرین و خداوردی 02126470466

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده دارآباد تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده دارآباد فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو دارآباد هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده دارآباد تهران

بهترین دکتر کاشت مو در دارآباد کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در دارآباد را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در دارآباد کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده دارآباد

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده دارآباد هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده دارآباد تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران