بهترین کلینیک کاشت مو در بلوار کشاورز

بهترین کلینیک کاشت مو در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

در این مطلب از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در بلوار کشاورز تهران می پردازیم. اگر به دنبال یک مرکز تخصصی برای کاشت مو تحت نظر پزشک در محدوده بلوار کشاورز هستید، این مطلب را از دست ندهید.

بلوار کشاورز تهران یکی از خیابان های مهم این شهر است که برخی از مراکز تخصصی کاشت مو طبیعی در این محدوده قرار گرفته است. به درخواست شما عزیزان آدرس و شماره تماس بهترین کلینیک های کاشت مو در محدوده بلوار کشاورز را در جدول زیر قرار داده ایم.

بهترین کلینیک کاشت مو در بلوار کشاورز تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 الگانت مو تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان 16 اذر، پلاک 74 02188962259
2 کلینیک دکتر مسعود طاهری تهران، بلوار کشاورز، کوچه رویان، پلاک 99 02188954220
3 مرکز لیزر و زیبایی مرجان تهران، بلوار کشاورز 09124432878
4 کلینیک دکتر ابولحسن پاکزاد تهران، بلوار کشاورز، روبه روی پارک لاله، بین آذر و قدس، پلاک 264 02188961866
5 کلینیک دکتر نسرین زند تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان جمالزاده، ساختمان پزشکان کوثر، طبقه 2، واحد 10 02166912366

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده بلوار کشاورز تهران

کلینیک هایی که به صورت تخصصی در زمینه کاشت مو به روش های نوین در محدوده بلوار کشاورز فعالیت می‌کنند تحت نظر پزشک متخصص و با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای در این زمینه توانسته اند توجه زیباجویان عزیز را به خود جلب کنند. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو بلوار کشاورز هستید به جدول فوق مراجعه نمایید.

کلینیک تخصصی کاشت مو در محدوده بلوار کشاورز تهران

بهترین دکتر کاشت مو در بلوار کشاورز کیست؟

دکتر کاشت مو خوب کسی است که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد. بتواند بهترین روش کاشت مو را برای مراجعه کننده خود پیدا کرده و به صورت تضمینی بهترین روش را به زیباجوی خود پیشنهاد دهد. تیم کلینیک زیبایی در جدول فوق برخی از بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت مو در بلوار کشاورز را معرفی کرده است.

بهترین دکتر کاشت مو در بلوار کشاورز کیست؟

هزینه کاشت مو در محدوده بلوار کشاورز

قیمت کاشت مو با توجه به روش انتخابی، دستمزد پزشک و تکنسین، تعداد گراف های مورد نیاز برای کاشت، داروهای مراقبتی و .... محاسبه می شود. اگر در به دنبال هزینه کاشت مو در محدوده بلوار کشاورز هستید، با تماس به کلینیک انتخابی خود از هزینه و نحوه پرداخت این کار مطلع شوید.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم کلینیک و پزشکان متخصص برای کاشت مو در محدوده بلوار کشاورز تهران را معرفی نماییم. در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد درباره این مطلب می توانید از طریق نظر کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران