بهترین میوه بعد از کاشت مو

بهترین میوه بعد از کاشت مو

پری چاوشی

بهترین میوه بعد از کاشت مو یکی از سوالاتی است که مراجعه کنندگان می پرسند. دانستن این که بعد از کاشت مو چی بخوریم که بتواند در فرایند بهبودی شما موثر باشد در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی بررسی خواهد شد. با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

بعد از کاشت مو چه میوه ای بخوریم؟

رعایت تغذیه بعد از انجام کاشت مو می تواند در سلامت موهای کاشته شده به شما کمک نماید. میوه های مختلف هر کدام سرشار از ویتامین های متفاوت و خاصی هستند که با توجه به ویتامین های مورد نیاز بعد از جراحی پیوند مو میتواندی از میوه هایی مانند موز، آناناس، پاپایا، توت فرنگی، پرتقال، سیب، آووکادو،‌ خرما، انار، انگور و کرفس استفاده نمایید. در صورتی که به دنبال کلینیک کاشت مو در تهران هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از بهترین مراکز تخصصی کاشت مو را قرار داده ایم.

دانستن این که بهترین میوه بعد از کاشت مو کدام است را با توجه به نظر پزشکان متخصص در ادامه با هم بررسی می کنیم.

بعد از کاشت مو چه میوه ای بخوریم؟

آب کرفس بعد از کاشت مو

آب کرفس به دلیل داشتن خواص ضد التهابی بسیار قوی، ضد ویروسی می تواند در بهبود سریع التهابات بعد از کاشت مو به شما کمک نماید. توصیه پزشکان این است که برای جلوگیری از ایجاد عفونت در گرافت ها و همچنین کاهش تورم بعد از کاشت مو از آب کرفس را مصرف نمایید.

انار بهترین میوه بعد از کاشت مو

یکی از خواص این مویه تحریک کردن مو به رشد است. انار به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدان به تقویت ریشه مو کمک میکند. به جز این موارد نیز، انار حاوی ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین ای و فولیک اسید است؛ که همگی نقش مهمی در رشد و سلامت موها دارند.

آناناس به عنوان بهترین میوه بعد از کاشت مو

آناناس به عنوان یکی از میوه‌های ضدالتهاب شناخته می‌شود. خوردن آناناس بعد از کاشت مو کمک می‌کند که ورم و التهاب سر شما زودتر بهبود پیدا کند. آناناس سرشار از ویتامین ث، ب6 ، پتاسیم، منیزیم و آهن است که به تقویت ساختار مو، تسریع دوره نقاهت و رشد مو کمک می‌کند. آناناس بهترین میوه بعد از عمل جراحی است.

آناناس به عنوان بهترین میوه بعد از کاشت مو

آووکادو بعد از کاشت مو

آووکادو حدود 20 ماده معدنی و ویتامین دارد. از جمله‌ی این ویتامین‌ها و مواد معدنی ویتامین ث، آهن و بیوتین است. این سه عنصر جزو مواردی هستند که در تغذیه‌ی بعد از کاشت نقش مهمی دارند. به تقویت ساختار و ریشه‌ی مو، بهبود زخم‌های بعد از کاشت و رشد موها کمک می‌کنند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را بهترین میوه بعد از کاشت مو آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران