نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت

نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت

پری چاوشی

نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به عنوان مراقبت های بعد از این جراحی به آن توجه داشته باشید. ما در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به بررسی زمان و نحوه شستن محل جراحی می پردازیم. ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

روش صحیح شستشوی ابروها پس از کاشت

از آنجایی که بعد از عمل پیوند ابرو زخم های نقطه ای دیده می شود توصیه می کنیم در هنگام شستن محل جراحی هیچ گونه فشار یا ضربه ای به محل وارد نکنید تا آسیبی به گرافت های کاشته شده وارد نشود. همچنین از ماساز دادن ابروهای خود پرهیز کنید. با شستن به موقع و درست شستن مح زم ها دوره بهبودی شما شریع تر طی خواهد شد و می توانید بعد از گذشت 5 الی 6 روز به بهبودی برسید.

در صورتی که به دنبال بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران برای انجام این جراحی هستید، در لینک درج شده اطلاعات برخی از برترین کلینیک های تخصصی در این زمینه را درج کرده ایم.

روش صحیح شستشوی ابروها پس از کاشت

مواد شوینده مناسب برای شستن ابرو بعد از کاشت

نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت را قبلا توضیح داده ایم. اما یکی از مهمترین کات قابل توجه این است که محل جراحی شده را با چه موادی شستشو دهیم. شستشو با لوسیون و شامپویی که با تجویز پزشک در اختیار شما قرار داده می شود تنها شوینده هایی هستند که در جهت بهبود و ترمیم زخم ها مناسب می باشند. فراموش نکنید که بدون مشورت با پزشک خود از هیچ گونه شونیده دیگری استفاده ننمایید.

درجه حرارت آب هنگام شستن ابروها پس از کاشت ابرو

یکی دیگر از موارد مهم در نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت درجه حرارت آب است. تصور برخی از افراد این است که شستن ناحیه پیوند خورده با آب سرد می تواند در سریع تر بسته شد زخم ها کمک نماید اما ای یک باورد غلط است. طبق نظر پزشکان متخصص دمای آبی که محل کاشت ابرو را با ان می شوید نه خمیلی داغ و نه خیلی سرد باشد. دمای آب باید کاملا ملایم باشد تا از وارد شدن آسیب به فولیکول های موی ابرو جلوگیری به عمل آید.

درجه حرارت آب هنگام شستن ابروها پس از کاشت ابرو

اولین شستشوی ابرو بعد از کاشت

زمان دقیق اولین شستن ابروها بعد از کاشت بسیار مهم است و باید توسط پزشک خودتان تجویز گردد. با توجه به محل جراحی، زخم ها و ... پزشک بهترین زمان شروع شستشوی محل جراحی شده را به شما خواهد گفت. اما به صورت کلی شستن ابروهای پیوند خورده باید حداقل بعد از گذشت سه روز از جراحی آغاز گردد تا گرافت های کاشته شده استحکام لازم را به دست آورند.

کلام آخر

در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به بررسی نحوه شستشوی ابرو بعد از کاشت و بهترین زمان برای شروع به شستن محل پرداخته ایم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از مراهیتان

نظر کاربران