نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو

نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو

پری چاوشی

نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو یکی از دغدغه های افرادی است که این جراحی را انجام داده اند. این که بعد از کاشت ابرو چگونه بخوابیم را در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی بررسی خواهیم نمود.

سوالات رایج در بین مراجعه کنندگان برای کاشت ابرو این است که بعد از جراحی چگونه باید بخوابیم. در نظر داشته باشید که نحوه خوابیدن بد از هر جراحی می تواند روی التهاب و ورم بعد از آن تاثیر گذار باشد. در این مقاله به‌صورت کاملا دقیق و علمی نحوه خوابیدن و استراحت بعد از عمل کاشت ابروی طبیعی را بیان و بررسی می‌نماییم.

آیا نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو مهم است؟

ورم بعد از جراحی کاشت ابرو به دو دلیل به وجود می آید. اولا که به دلیل استفاده از مواد بیحسی در ناحیه ابرو تورم ایجاد می شود. ثانیا به دلیل انجام کاشت و فعالیت نسبتا تهاجمی روی پوست، واکنش تورم امری طبیعی خواهد بود. در کاشت ابرو با توجه به این که ناحیه ایجاد تورم خود اطراف چشم‌هاست پس با خوابیدن با زاویه یا بدون زاویه نهایتا تورم اطراف چشم‌ها ایجاد خواهد گردید که بسته به میزان سفتی یا شلی پوست این ورم می‌تواند کم یا زیاد باشد اما با رعایت دستورات بعد از کاشت ابرو می‌توان تورم این نواحی را کنترل نمود.

در صورتی که به دنبال کلینیک کاشت ابرو در تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

آیا نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو مهم است؟

نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو

بعد  از انجام جراحی کاشت ابرو حداقل به مدت 4 روز به صورت نیمه نشسته بخوابید. در هنگام خواب هم باید یک بالشی به شکل U بگذارند تا سر ثابت قرار بگیرد.به مدت 4 روز این خوابیدن رعایت شود و بعد از آن می تواند به راحتی به طور عادی و طبیعی بخوابد.

آیا پیاده‌روی بعد از کاشت ابرو توصیه می‌گردد یا استراحت؟

در نظر داشته باشید که پیاده روی در کاهش ورم بعد از عمل کاشت ابرو تاثیری ندارد. چرا که ورم بعد از کاشت ابرو ناشی از مایعات تزریق شده در ناحیه یا التهاب ناشی از عمل بوده که تا زمانی که بدن به‌صورت خودکار این مایعات را از طریق سیستم لنفاوی جذب ننموده و از طریق ادرار دفع ننماید این ورم ماندگار خواهد بود، پیاده‌روی منجر به تسریع این سیستم نشده و گذشت زمان تنها عامل مؤثر در رفع این تورم خواهد بود.

آیا پیاده‌روی بعد از کاشت ابرو توصیه می‌گردد یا استراحت؟

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو و تاثیر آن بر تورم بعد از جراحی آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران