عوامل موثر در ماندگاری فیبروز ابرو چیست؟

فاطمه صابری

اگر قصد تغییر ظاهری در ابروهای خود دارید میتوانید از طریق انجام فیبروز ابرو این تغییر را اعمال نمایید. فیبروز ابرو یک آرایش نیمه دائمی است که با ایجاد هاشورهایی در بین ابروهای شما ایجاد شده و تغییرات لازم را ایجاد می کند. اما سوال مهمی که برای مراجعین طرح می شود، عوامل موثر در ماندگاری فیبروز ابرو است که وب سایت کلینیک زیبایی به پاسخ این سوال پرداخته است و میتوانید در ادامه این مقاله به پاسخ سوالات خود در این زمینه برسید.

ماندگاری فیبروز ابرو در اکثر افراد بین یک تا سه سال است اما عواملی وجود دارد که این بازه زمانی را تغییر می دهد. این عوامل تاثیر گذار شامل نوع جوهر و برند مورد استفاده، تکنیک مورد استفاده، شدت رنگدانه ها و مراقبت های بعد از فیبروز می باشد.

فیبروز ابرو

عوامل موثر در ماندگاری فیبروز ابرو چیست؟

برای اینکه بتوانیم به صورت دقیق عوامل موثر در ماندگاری فیبروز ابرو را مورد بررسی قرار دهیم لازم است موارد زیر را در نظر داشته باشیم:

  • رنگ فیبروز ابرو: رنگ فیبروز ابرو تاثیر مستقیمی بر ماندگاری آن دارد. رنگ‌های با کیفیت و مرغوب، می‌توانند باعث افزایش ماندگاری فیبروز ابرو شوند. این رنگ ها قیمت زیادی دارند، بنابراین اگر مرکزی با قیمت پایین این امر زیبایی را انجام می دهد، به کیفیت رنگ فیبروز آن شک کرده و مراجعه نکنید. در نظر داشته باشید که کیفیت رنگ فیبروز علاوه بر ماندگاری بالا، حساسیت پوستی نیز ایجاد نمی کنند.
  • تغییر هورمون های بدن: بهتر است در طول مدت زمان بارداری، قاعدگی و شیردهی فیبروز ابرو انجام ندهید زیرا این بازه های زمانی در بانوان تغییرات شدید هورمونی پیش می آید و میزان هورمون ها یا بیشتر و یا کمتر از حد معمول می شود. پس بهترین زمان برای انجام فیبروز ابرو، در زمان نرمال و تعادل هورمونی می باشد.
  • عمق هاشور: هرچه عمق هاشور کمتر و سطحی تر باشد، ماندگاری آن نیز کمتر می شود. یک تاتو کار حرفه ای میداند که در چه عمقی هاشور را انجام دهد تا نه خیلی سطحی و نه خیلی عمیق باشد و به سلامت مراجعه کننده آسیبی نرسد. شما میتوانید به بهترین مرکز فیبروز ابرو در شهرک غرب مراجعه کنید و حرفه ای ترین نتیجه را از این امر زیبایی بگیرید.
  • نوع پوست: هرچه نوع پوست شما چرب تر باشد، ماندگاری فیبروز ابرو نیز کمتر می شود. اگر پوست چربی دارید و قصد انجام فیبروز دارید، بهتر از قبل از آن چربی پوست خود را به تعادل برسانید.

مراقبت های بعد از فیبروز ابرو

پس از فیبروز ابرو باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا بهترین نتیجه و ماندگاری را از این فرآیند زیبایی بگیرید. در زیر چند مورد از مراقبت های بعد از فیبروز ابرو آورده شده است:

در معرض آفتاب قرار نگیرید: پس از فیبروز ابرو از آفتاب مستقیم دوری کنید.

عدم استفاده از آرایش: پس از فیبروز ابرو از استفاده محصولات آرایشی خودداری کنید.

از لمس ناحیه فیبروز شده جلوگیری نمایید: هیچگاه نباید پوست ابرو را با دستان خود لمس کنید، زیرا این امر می‌تواند باعث عفونت شود.

صورت خود را شست و شو نکنید: از شست و شوی پس از فیبروز ابرو خودداری کنید. و از رفتن به استخر و سونا جلوگیری کنید.

رعایت بهداشت: نیاز است ابزارهایی که برای فیبروز استفاده می شود تمیز و بهداشتی باشند تا از عفونت جلوگیری شود. رعایت بهداشت یک امر اساسی در انجام این خدمات زیبایی می باشد که بهترین مرکز فیبروز ابرو در سعادت آباد آن را به نحو احسن اجرا می کند. با مراجعه به مراکز فیبروز ابرو در سعادت آباد می توانید از رعایت بهداشت و نتیجه ای حرفه ای اطمینان حاصل نمایید.

مراقبت های بعد از فیبروز ابرو

ترمیم فیبروز ابرو چه تاثیری در ماندگاری آن دارد؟

بهتر از برای ترمیم فیبروز ابرو پس از یک ماه اقدام نمایید تا نقص های این امر زیبایی برطرف گردد و به ماندگاری هر چه بیشتر هاشور ها کمک کند. در جلسه اول فیبروز ابرو پوست شما دچار التهاب می شود، پس لازم است اطمینان حاصل کنید که جلسه ترمیم فیبروز را پس از رفع این التهابات در برنامه خود قرار دهید. شما میتوانید برای دیدن مطالب بیشتر در زمینه کاشت ابرو، به زیبایی بیشتر ابرو و چهره خود کمک کنید.

ترمیم فیبروز ابرو چه تاثیری در ماندگاری آن دارد؟

کلام آخر

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با عوامل موثر در ماندگاری فیبروز ابرو آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مقاله از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران