فی اسکالپ چیست؟

فی اسکالپ چیست؟

پری چاوشی

در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به فی اسکالپ چیست؟ می پردازیم. همچنین در خصوص تفاوت میکرو اسکالپ و روش فی اسکالپ در این مقاله صحبت خواهیم کرد ما را تا انتهای این مقاله همراهی بفرمایید.

فی اسکالپ چیست؟

در روش فی اسکالپ نقاطی شبیه به فولیکول‌های مو در پوست سر ایجاد می‌شود. در نتیجه موهای شما به صورت کاملا طبیعی، پرپشت‌تر نشان داده خواهد شد. فی اسکالپ روش اختصاصی آکادمی فی اتریش است. استفاده از تکنیک های فی اسکالپ می تواند نتیجه بهتری ارائه نماید. افراد بسیاری در ایران هستند که با استفاده از این تکنیک توانسته اند جاهای خالی موهای خود را پر کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. بنابراین نمی‌توان فی اسکالپ را تنها مرجع میکرو اسکالپ دانست.

در صورتی که به دنبال مراکز تخصصی اسکالپ سر در شیراز هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

فی اسکالپ چیست؟

فی اسکالپ چند جلسه انجام می‌شود؟

به صورت میانگین بین سه تا پنج جلسه لازم است تا فی اسکالپ به نتیجه نهایی برسد. فاصله‌ی بین جلسات نیز بین یک هفته تا یک ماه متغیر است. تعداد جلسات با توجه به نوع پوست افراد کاملا متفاوت است.

فاصله بین جلسات چقدر است؟

در حالت کلی فاصلیه بین جلسات برای این روش دو هفته است. توجه داشته باشید که رعایت فواصل زمانی در افراد مختلف متفاوت است و در فرد با توجه به اناتومی بدن وی و مهارت تکنسین ها متفات است.

دو تفاوت اصلی میکرو اسکالپ و روش فی اسکالپ

  • تکنیک فی: آکادمی فی تکنیک خاصی جهت ایجاد نقاط (دات) در پوست سر را آموزش می‌دهد. هر چند ممکن است این تکنیک به صورت عمومی نیز اجرا شود، اما آکادمی فی استاندارد‌هایی جهت اجرای هر چه بهتر میکرو اسکالپ را مد نظر قرار داده و آموزش می‌دهد.
  • جوهر فی: شاید بزرگترین دغدغه در میکرو اسکالپ برای تکنسین و متقاضیان رنگ با کیفیت باشد. آکادمی فی رنگ‌های با کیفیتی جهت میکرو اسکالپ ارائه می‌دهد. این جوهرها در کشور آلمان و توسط آکادمی فی تولید می‌شود. جوهرهای فی جزء بهترین جوهرهای اسکالپ سر در دنیا هستند.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با فی اسکالپ و تفاوت آن با میکرواسکالپ آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران