بهترین دکتر مزوتراپی مو در گاندی

بهترین دکتر مزوتراپی مو در گاندی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در گاندی تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

یکی از روش های درمان ریزش مو، مزوتراپی است. اگر به دنبال پزشکی با سابقه در این زمینه هستید، ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در گاندی تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در گاندی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سیده پروانه سجادیتهران، خیابان گاندی جنوبی، جنب بیمارستان گاندی، پلاک 12809397375613
2دکتر پریسا زندیتهران، خیابان گاندی جنوبی، بعد از یکم گاندی، جنب بیمارستان گاندی، پلاک 128، واحد 1609196535949

هزینه مزوتراپی مو در گاندی

برای درمان ریزش مو و رویش دوباره بخش های ریخته شده میتوانید از مزوتراپی استفاده کنید که هزینه های این درمان کاملا بستگی به هر مراجعه کننده دارد زیرا مواردی همچون گستردگی بخش های مورد نیاز، تعداد جلسات مورد نیاز و مقدار مواد تزریق برای هر فرد متفاوت است. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در گاندی مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در گاندی

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در گاندی

با اخذ نوبت آنلاین راحت شو! کافیست با کلیک بر روی پروفایل پزشک در لیست بالا، نوبت آنلاین اخذ کنید. علاوه بر نوبت دهی، میتوانید خدمات دکتر را مشاهده کرده و بیشتر با پزشک آشنا شوید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در گاندی

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در گاندی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه