بهترین دکتر مزوتراپی مو در ونک

بهترین دکتر مزوتراپی مو در ونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در ونک تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

برای اطلاع از مراکز مزوتراپی مو، ادامه مطلب را از دست ندهید. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در ونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در ونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر تورج مکرمیتهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به کردستان، پلاک 54، طبقه سوم، واحد 902188875573
09022620331
2دکتر پروین اعلمی هرندیتهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بین خیابان شیراز و خیابان شیخ بهایی، پلاک 156، طبقه فوقانی بانک سینا02188041305
3دکتر سهیل فاتحتهران، میدان ونک، بالاتر از چهارراه جهان کودک، کوچه صانعی، پلاک یک، ساختمان پزشکان نور، طبقه یک، واحد یک02188651351
4دکتر منصور نصیری کاشانیتهران، نرسیده به ونک، جنب مجتمع خورشید، ساختمان شماره 1266، طبقه اول، واحد یک، کلینیک ایران02188771788

هزینه مزوتراپی مو در ونک

از جمله عواملی که در برآورد هزینه مزوتراپی مو تاثیر می گذارد، دستمزد پزشک، وسعت مورد نظر برای تزریق، موقعیت مکانی مطب، تعداد جلسات و مقدار مواد لازم برای تزریق می باشد. این عوامل به طور مستقیم روی هزینه مزو تاثیر می گذارد. برای درمان قطعی ریزش موی خود میتوانید به بهترین دکتر ریزش مو در ونک مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در ونک

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در ونک

در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید با ورود به پروفایل اختصاصی هر پزشک، به صورت آنلاین اخذ نوبت کرده و با خدمات حرفه ای آن پزشک آشنا شوید.  و نیز با خواندن کامنت ها میتوانید نظرات و پیشنهادات افراد مختلف در مورد پزشک انتخابی خود را ببینید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در ونک

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در ونک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه