بهترین دکتر مزوتراپی مو در مرزداران

بهترین دکتر مزوتراپی مو در مرزداران تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر مزوتراپی مو در مرزداران
مشاهده همه

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در مرزداران تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

اگر به دنبال کنترل ریزش موی خود توسط مزوتراپی هستید به پزشکان در محدوده مرزداران مراجعه کنید. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در مرزداران تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در مرزداران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر کاظم محققتهران، اشرفی اصفهانی، ابتدای مرزداران، پلاک 227، طبقه چهارم02144219771
09212402635

هزینه مزوتراپی مو در مرزداران

آگاهی از هزینه ها در تصمیم گیری بهتر شما مسئله مهمی است. برای تعیین هزینه های مزوتراپی مو عوامل زیادی وجود دارد همچون موقعیت مکانی مطب، تعداد جلسات مورد نیاز، مقدار مواد تزریق برای هر فرد، وسعت بخش های مورد نیاز، دستمزد پزشک که همه و همه در برآورد هزینه ها دخیل است. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در مرزداران مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در مرزداران

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در مرزداران

در وب سایت کلینیک زیبایی با انتخاب پروفایل اختصاصی پزشک نوبت اینترنتی اخذ کنید و بیشتر با خدمات حرفه ای دکتر آشنا شوید. همچنین با مشاهده کامنت ها با نظرات و پیشنهادات کاربران دیگر در مورد دکتر انتخابی خود آشنا شوید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در مرزداران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در مرزداران تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه