بهترین دکتر مزوتراپی مو در فرجام

بهترین دکتر مزوتراپی مو در فرجام تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در فرجام تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

اگر برای درمان کم پشتی و ریزش موی خود به دنبال پزشکی با سابقه هستید، ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در فرجام تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در فرجام تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام علمائیتهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان گلبرگ شرقی (امیری طائمه)، پلاک 30، مجتمع گلستان، طبقه دوم، واحد 10802177293617
2دکتر حسین انطیقه چیانتهران، تهرانپارس، خیابان حجربن عدی، جنب مسجدالاقصی، درمانگاه خیریه موسوی02177862343

هزینه مزوتراپی مو در فرجام

یکی از موارد مهم در تصمیم به انجام مزوتراپی مو هزینه این امور است. مانند دستمزد دکتر، وسعت بخش های مورد نیاز، تعداد جلسات مورد نیاز، مقدار مواد تزریق برای هر فرد، موقعیت مکانی مطب که از موثرترین عوامل در تعیین قیمت است. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در فرجام مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در فرجام

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در فرجام

در وب سایت کلینیک زیبایی با استفاده از پروفایل تخصصی پزشکان نوبت اخذ کرده و از خدمات حرفه ای آنها مطلع شوید. با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران اطلاعات مفیدی از پزشک انتخابی خود کسب کنید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در فرجام

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در فرجام تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه