بهترین دکتر مزوتراپی مو در دارآباد

بهترین دکتر مزوتراپی مو در دارآباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در دارآباد تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

برای درمان ریزش موی خود با تزریق مزوتراپی سر توسط پزشکان با سابقه در محدوده دارآباد، ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در دارآباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در دارآباد تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمد سعیدیتهران، نیاوران، چهاراه کامرانیه، کامرانیه شمالی، نبش شریفی، ساختمان یاس، طبقه 4، واحد شمالی02126254071
2دکتر یلدا صداقتتهران، نیاوران، نرسیده به کامرانیه، جنب شهر کتاب، ساختمان نریمان02126123649

هزینه مزوتراپی مو در دارآباد

سوال مهمی که برای هر مراجعه کننده به وجود می آید، هزینه مزوتراپی است. ولی بیمار باید بداند که این هزینه برای افراد مختلف، متفاوت است زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند، گستردگی تزریق، چه مقدار از مواد برای فرد مصرف می شود و تعداد جلسات مورد نیاز به چه تعداد است. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در دارآباد مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در دارآباد

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در دارآباد

برای رزرو وقت پزشک با وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید تنها با کلیک بر روی پروفایل دکتر مورد نظر خود در لیست بالا، علاوه بر رزرو نوبت، خدمات حرفه ای او را نیز بشناسید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در دارآباد

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در دارآباد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه