بهترین دکتر مزوتراپی مو در الهیه

بهترین دکتر مزوتراپی مو در الهیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی بهترین دکتر مزوتراپی مو در الهیه تهران را برای تقویت و قطع ریزش مو و انواع کاربردهای درمانی دیگر برای شما معرفی کرده است.

برای انجام امور درمانی موی خود همچون قطع ریزش مو و رویش دوباره موها از طریق تزریق مزوتراپی به پزشکان در محدوده الهیه مراجعه کنید. ما لیستی از برترین دکتر مزوتراپی مو در الهیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر مزوتراپی مو در الهیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر مسعود مرادیتهران، الهیه، خیابان فرشته، روبروی مرکز خرید ملل، پلاک 94، طبقه اول02126215806
02126295739
2دکتر کامران جزایریتهران، الهیه، مریم غربی، مجتمع کویین سنتر، طبقه دوم اداری، واحد 20302188766626

هزینه مزوتراپی مو در الهیه

در باب هزینه های مزوتراپی در تهران میتوانیم مواردی را نام ببریم که در تعیین این هزینه تاثیر دارد مانند گستردگی بخش های تزریق، مقدار مواد مصرف شده، تعداد جلسات مورد نیاز، موقعیت مکانی مطب و دستمزد پزشک. اگر از ریزش موی خود رنج می برید، برای درمان قطعی به بهترین دکتر ریزش مو در الهیه مراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی مو در الهیه

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در الهیه

اگر به رزرو نوبت آنلاین در زمینه مزوتراپی مو نیاز دارید، با کمک وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید رزرو نوبت کنید. تنها با کلیک بر روی پروفایل دکتر مورد نظر خود در لیست بالا، علاوه بر دریافت نوبت آنلاین، خدمات حرفه ای دکتر را نیز بشناسید.

نوبت دهی آنلاین مزوتراپی مو در الهیه

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر مزوتراپی مو در الهیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه