بهترین دکتر درمان ریزش مو در گاندی

بهترین دکتر درمان ریزش مو در گاندی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی، بهترین دکتر درمان ریزش مو در گاندی تهران را برای شما جمع آوری و شرایط اخذ نوبت آنلاین را از پزشکان برتر برای شما فراهم آورده است.

ریزش مو از درمان هایی محسوب می شود که میتوان با تکنیک های درمانی امروزی به طور کامل درمان شود. ما برای شما لیست جامع برترین دکتر ریزش مو در گاندی به همراه آدرس و شماره تماس را تهیه کرده ایم.

بهترین دکتر درمان ریزش مو در گاندی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سمیه حجازی نیاتهران، خیابان گاندی شمالی، خیابان صانعی شرقی، پلاک 26، مرکز جراحی مریم، طبقه 2، واحد 309212095240
2دکتر مهرنوش حیدریان نایینیتهران، خیابان گاندی جنوبی، پلاک 130، هتل بیمارستان گاندی، کلینیک بیمارستان02142603000

بهترین پزشک ریزش مو در گاندی کیست؟

پزشک خوب پزشکی است که تنها به معاینات فیزیکی بسنده نکند و برای یافتن علل اصلی ریزش موی شما با توجه به نتیجه نهایی آزمایشات، دارو تجویز کند. زیرا عوامل محیطی، ژنتیکی، اختلالات هورمونی و... موجب شده است که در برخی از افراد تنها با آزمایش علل اصلی ریزش مو مشخص شود. نه تنها درمان ریزش مو، بلکه پزشک باید به رویش دوباره بخش های ریخته شده کمک کند. یکی از نوع درمان هایی که برای درمان ریزش مو استفاده می شود، مزوتراپی مو است، که میتوانید به بهترین دکتر مزوتراپی مو در گاندی مراجعه کنید.

 

بهترین پزشک ریزش مو در گاندی کیست؟

نوبت دهی آنلاین دکتر درمان ریزش مو در گاندی تهران

در وب سایت کلینیک زیبایی میتوانید نوبت آنلاین خود را با کلیک بر روی پروفایل دکتر انتخابی اخذ کنید و همچنین از طریق پروفایل و کامنت ها بیشتر با پزشک و خدماتش آشنا شوید.

نوبت دهی آنلاین دکتر درمان ریزش مو در گاندی تهران

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست دکتر درمان ریزش مو در گاندی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه