بهترین دکتر هایفوتراپی در ولیعصر

بهترین دکتر هایفوتراپی در ولیعصر تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

دکتر هایفوتراپی در ولیعصر تهران

مشاهده همه

اگر به دنبال جوانسازی و لیفت پوست خود هستید، بهترین مرکز هایفوتراپی در ولیعصر تهران را انتخاب کنید. امروزه یکی از روش های رفع چین و چروک و افتادگی پوست، هایفوتراپی است.

هایفوتراپی با برخورد امواج به پوست شما، به بافت مورد نظر آسیب وارد می کند و نتیجه این آسیب، کلاژن سازی می باشد. ما لیستی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ولیعصر تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین مرکز هایفوتراپی در ولیعصر تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی نایستهران، خیابان ولیعصر، بعد از میدان ولیعصر، نرسیده به سینما آفریقا، روبروی بانک کشاورزی، ساختمان اطبا، پلاک 1802، طبقه ۳، واحد ۲
تهران، خیابان هاشمی، بین جیحون و کارون، کوچه اسدمردی، کوچه ولیعصر، پلاک 6
09331559504
02188936477

سایر مراکز هایفوتراپی در ولیعصر

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر ایمان روغنیتهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، روبروی بیمارستان هاشمی نژاد، پلاک 54، ساختمان پزشکان سینا، طبقه 502188655683
2دکتر رضا رباطیتهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه سی و دوم، ساختمان پزشکان یاس، طبقه دوم واحد 20402188881224
02122729798
3دکتر جواد نقدیانیتهران، میدان ولیعصر، خیابان فرهنگ حسینی، پلاک 20، کلینیک شهرداری، منطقه 602196025660

نحوه اخذ نوبت اینترنتی از مراکز هایفوتراپی در ولیعصر

وب سایت کلینیک زیبایی امکان اخذ نوبت اینترنتی از مراکز و کلینیک های تخصصی هایفوتراپی در محدوده ولیعصر تهران را فراهم نموده است. با مراجعه به جدول فوق و کلیک روی نام پزشک یا مرکز، ضمن مشاهده نمونه کارهای آنها به صورت غیر حضوری نوبت خود را دریافت نمایید.

نحوه اخذ نوبت اینترنتی از مراکز هایفوتراپی در ولیعصر

بهترین کلینیک هایفوتراپی در ولیعصر تهران

هایفوتراپی یکی از بهترین و موثرترین راه های جوانسازی و لیفت پوست است که از روشی کاملا غیر تهاجمی انجام میگیرد. اما در نظر داشته باشید که باید درمورد کلینیک انتخابی خود تحقیق کرده و با سابقه ترین آن ها را انتخاب کنید. ما برای شما لیستی از برترین کلینیک هایفوتراپی در ولیعصر تهران را جمع آوری و در لیست بالا قرار داده ایم. دستگاه های متفاوتی برای انجام هایفو در مراکز این محدوده وجود دارد که بهترین آنها شامل:

  • هایفو هایفونیک - ایران
  • هایفو دابلو - کره جنوبی
  • هایفوتراپی اولتراپی - آمریکا
  • هایفو دلتا - چین
  • هایفو اولترافورمر - کره جنوبی
  • هایفوتراپی اولترا - چین

بهترین کلینیک هایفوتراپی در ولیعصر تهران

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر هایفوتراپی در ولیعصر تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه