بهترین دکتر هایفوتراپی در ستارخان

بهترین دکتر هایفوتراپی در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری
دکتر هایفوتراپی در ستارخان
مشاهده همه

اگر به دنبال جوانسازی و لیفت پوست خود هستید، بهترین مرکز هایفوتراپی در ستارخان تهران را انتخاب کنید. امروزه یکی از روش های رفع چین و چروک و افتادگی پوست، هایفوتراپی است.

با برخورد امواج بالای هایفو به سمت پوست، بافت مربوطه آسیب دیده و در اثر آسیب، به پوست دستور میرسد که کلاژن سازی کند و این عمل موجب جوانسازی می شود. ما لیستی از بهترین مرکز هایفوتراپی در ستارخان تهران به همراه آدرس و شماره تماس برای شما تهیه کرده ایم.

بهترین مرکز هایفوتراپی در ستارخان تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر نیلوفر بی ریاتهران، خیابان ستارخان، بین پل ستارخان و برق آلستوم، پلاک 690، واحد 602144229005
09338190692

سایر پزشکان هایفوتراپی در ستارخان

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر فریبا محمدیتهران، ابتدای ستارخان، جنب بانک توسعه تعاون، پلاک 19، کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی جوانه02166120325
2دکتر نادیا درویشی زادهتهران، ستارخان، بین فلکه اول و چهارراه خسرو، ساختمان پزشکان سبز، طبقه 3، پلاک 96402144244641
02144243877

نحوه اخذ نوبت اینترنتی از مراکز هایفوتراپی در ستارخان

وب سایت کلینیک زیبایی امکان اخذ نوبت اینترنتی از مراکز و کلینیک های تخصصی هایفوتراپی در محدوده ستارخان تهران را فراهم نموده است. با مراجعه به جدول فوق و کلیک روی نام پزشک یا مرکز، ضمن مشاهده نمونه کارهای آنها به صورت غیر حضوری نوبت خود را دریافت نمایید.

نحوه اخذ نوبت اینترنتی از مراکز هایفوتراپی در ستارخان

بهترین کلینیک هایفوتراپی در ستارخان تهران

هایفوتراپی یکی از بهترین و موثرترین راه های جوانسازی و لیفت پوست است که از روشی کاملا غیر تهاجمی انجام میگیرد. اما در نظر داشته باشید که باید درمورد کلینیک انتخابی خود تحقیق کرده و با سابقه ترین آن ها را انتخاب کنید. ما برای شما لیستی از برترین کلینیک هایفوتراپی در ستارخان تهران را جمع آوری و در لیست بالا قرار داده ایم. دستگاه های متفاوتی برای انجام هایفو در مراکز این محدوده وجود دارد که بهترین آنها شامل:

  • هایفو هایفونیک - ایران
  • هایفو دابلو - کره جنوبی
  • هایفوتراپی اولتراپی - آمریکا
  • هایفو دلتا - چین
  • هایفو اولترافورمر - کره جنوبی
  • هایفوتراپی اولترا - چین

بهترین کلینیک هایفوتراپی در ستارخان تهران

تخفیف هایفوتراپی در ستارخان

برای اطلاع از تخفیفات ویژه هایفوتراپی در ستارخان تهران، میتوانید با مراجعه به هر یک از پروفایل های موجود در لیست فوق، از تخفیفات پزشکان آگاه شوید و خدمات زیبایی خود را با قیمت کمتری انجام دهید. در اینجا برخی از نکات مهم در مورد تخفیف های هایفوتراپی در ستارخان آورده شده است. برای مثال این تخفیف ها محدود هستند و ممکن است در آینده تغییر کنند. پس هرچه زودتر نوبت خود را با پزشک مورد نظر خود رزرو نمایید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر هایفوتراپی در ستارخان تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه