بهترین دکتر لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران

بهترین دکتر لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران

فاطمه صابری

لیفت شقیقه، یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر صورت است که باعث جوانسازی و افزایش جذابیت ظاهری فرد می‌شود. با مراجعه به بهترین دکتر لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران میتوانید بهترین نتیجه را از این امر زیبایی مشاهده کنید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از پزشکان متخصص در زمینه لیفت شقیقه برای شما جمع آوری کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران

ردیف نام کلینیک / پزشک آدرس شماره تماس
1 دکتر حمید رضا زنگنه تهران، شهرک غرب، بلوار پاکنژادی، قبل از تقاطع بلوار دریا 09366099975
2 دکتر یزدانی تهران، شهرک غرب 02188071548
09353169004
09353169006
3 دکتر مهرشاد رابط تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان حسن سیف، کوچه دوم ، پلاک 11 02188078000
4 دکتر علی پرند تهران، شهرک غرب 09919142490
02188095599
5 دکتر میر احد موسوی تهران، شهرک غرب، فرحزادی تقاطع دریا، خیابان نورانی، پلاک 19 ، طبقه چهارم، واحد 4 02188695236

اخذ نوبت اینترنتی از دکتر لیفت شقیقه در شهرک غرب

اخذ نوبت اینترنتی از وب سایت کلینیک زیبایی، باعث ارتقای راحتی و سرعت در خدمات درمانی می‌شود. این امکان به مراجعین این اجازه را می‌دهد که به لیست فوق مراجعه کنند و با کلیک بر روی نام هر یک از پزشکان معتبر از طریق تقویم نوبت دهی، نوبت خود را انتخاب کرده و به راحتی تنظیم کنند. از آنجا که نوبت‌دهی اینترنتی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است، بیماران می‌توانند در هر زمان از شبانه‌روز استفاده کنند و نیازی به تماس تلفنی ندارند.

اخذ نوبت اینترنتی از دکتر لیفت شقیقه در شهرک غرب

بهترین جراح لیفت شقیقه در شهرک غرب

برای انتخاب بهترین جراح لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران وب سایت کلینیک زیبایی امکانی فراهم آورده است که بتوانید با مشاهده نمونه کارهای جراحی لیفت شقیقه هر پزشک که در بخش پروفایل اختصاصی آنان وجود دارد. به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام جراحان معتبر به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی لیفت شقیقه را مشاهده کنید. شما میتوانید برای انجام دیگر خدمات جراحی زیبایی به بهترین جراح پلاستیک در شهرک غرب مراجعه کنید.

بهترین جراح لیفت شقیقه در شهرک غرب

هزینه جراحی لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران چقدر است؟

برای برآورد هزینه جراحی لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران، ابتدا باید به یک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید تا وی با بررسی وضعیت شقیقه شما، نوع و میزان جراحی مورد نیاز برای برطرف کردن آن را برای شما تعیین کند. هزینه های مرتبط با جراحی لیفت شقیقه شامل هزینه های انجام جراحی، هزینه های بیهوشی، هزینه های اقامت در بیمارستان، هزینه های دارویی و هزینه های پس از درمان می شوند. شما میتوانید با مراجعه به لیست فوق با جراحان معتبر آشنا شوید و با مراجعه به آنها از هزینه های دقیق اطلاع یابید.

هزینه جراحی لیفت شقیقه در شهرک غرب تهران چقدر است؟

بهترین مرکز لیفت شقیقه با نخ در شهرک غرب

بهترین مرکز لیفت شقیقه با نخ در محدوده شهرک غرب تهران با استفاده از نخ‌های بسیار نازک و مقاوم است، از طریق چند سوراخ کوچک در پوست افراد قرار داده می‌شود. برای اینکه بتوانید بهترین مرکز لیفت شقیقه با نخ در شهرک غرب تهران را بیابید میتوانید به لیست فوق مراجعه کرده و در بین پزشکان معتبر، با توجه به سلیقه خود و نمونه کارهای موجود در پروفایل دکتر، بهترین را انتخاب نمایید.

بهترین مرکز لیفت شقیقه با نخ در شهرک غرب

قیمت لیفت شقیقه با نخ در شهرک غرب چقدر است؟

هزینه‌ی جراحی لیفت شقیقه با نخ به مواردی مثل شدت افتادگی شقیقه، دستمزد پزشک و نوع نخ بستگی دارد. پس از معاینه پزشک و بررسی موارد فوق و البته مشاوره با شما، پزشک قیمت نهایی جراحی را به شما ارائه می‌دهد. قبل از تصمیم گیری برای انجام این جراحی، بهتر است با پزشکان معتبر در لیست فوق مراجعه کنید و درباره جزئیات و هزینه‌های آن صحبت کنید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر لیفت شقیقه در شهرک غرب دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران