بهترین دکتر لیفت شقیقه در الهیه تهران

بهترین دکتر لیفت شقیقه در الهیه تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

برای رسیدن به نتیجه ای طبیعی از لیفت شقیقه خود، میتوانید به بهترین دکتر لیفت شقیقه در الهیه تهران مراجعه کنید. پزشکان معتبر نام برده شده در جدول زیر میتوانند بهترین روش لیفت را با توجه به شرایط فیزیکی و سنی برای شما انتخاب کنند. این روش میتواند با جراحی یا با روش نخ گذاری انجام گیرد. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی جامع از پزشکان متخصص در زمینه لیفت شقیقه برای شما جمع آوری کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

بهترین دکتر لیفت شقیقه در الهیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر فرهود گوراوانچیتهران، الهیه، مریم شرقی، خیابان امین، مجتمع SMP، طبقه 4، واحد A02122668100
02122668101
02122668102
02126293900

سایر پزشکان لیفت شقیقه در الهیه تهران

ردیف نام کلینیک / پزشک آدرس شماره تماس
1 کلینیک الهیه تهران تهران، شهرک غرب، گل افشان شمالی، فاز شش 09120043630
02191012756
2 کلینیک زیبایی ره‌یا تهران، الهیه، جنب مسجد فرشته، پلاک 142، طبقه اول 02172803
09127280329

اخذ نوبت اینترنتی از دکتر لیفت شقیقه در الهیه

برای اخذ نوبت اینترنتی از دکتر لیفت شقیقه در الهیه، وب سایت کلینیک زیبایی امکان مشاهده ساعات کاری و تقویم آزاد از پزشکان معتبر در لیست فوق را فراهم کرده است. برای این کار، به لیست فوق مراجعه کنید و از بین پزشکان نام برده شده، نوبت خود را دریافت کنید.

اخذ نوبت اینترنتی از دکتر لیفت شقیقه در الهیه

بهترین جراح لیفت شقیقه در الهیه

شما میتوانید با انتخاب بهترین جراح لیفت شقیقه در الهیه به نتیجه مورد نظر خود از این امر زیبایی برسید. یکی از مهمترین مزایای لیفت شقیقه، جوانسازی صورت و بهبود ظاهر پوست است. با انجام این عمل جراحی، پوست صورت تنش بیشتری پیدا می‌کند و چین و چروک های ریز و درشت، که باعث پیری و خستگی صورت می‌شوند، بهبود می‌یابند. به لیست فوق مراجعه کنید و با کلیک بر روی نام جراحان معتبر به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی لیفت شقیقه را مشاهده کنید. شما میتوانید برای انجام دیگر خدمات جراحی زیبایی به بهترین جراح پلاستیک در الهیه مراجعه کنید.

بهترین جراح لیفت شقیقه در الهیه

هزینه جراحی لیفت شقیقه در الهیه تهران چقدر است؟

برای برآورد هزینه جراحی لیفت شقیقه در الهیه باید به جراح مورد نظر خود مراجعه کرده و ویزیت شوید. پس از ویزیت، پزشک میتواند از میزان شلی و افتادگی پوست شما اطلاع یابید و مقدار هزینه دقیق این جراحی را در اختیار شما قرار دهد. شما میتوانید با مراجعه به لیست فوق با جراحان معتبر آشنا شوید و با مراجعه به آنها از هزینه ها اطلاع یابید.

بهترین مرکز لیفت شقیقه با نخ در الهیه

لیفت شقیقه با نخ یک روش است که برای جوانسازی استفاده می‌شود. در این روش، یک نخ قوی و باریک از طریق یک سوراخ در پوست وارد شقیقه می‌شود و به داخل بافت‌های زیرین قرار می‌گیرد. بیمار می‌تواند بلافاصله پس از عمل به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد. برای اینکه بتوانید بهترین مرکز لیفت شقیقه با نخ در الهیه تهران را بیابید میتوانید به لیست فوق مراجعه کرده و در بین پزشکان معتبر، با توجه به سلیقه خود و نمونه کارهای موجود در پروفایل دکتر، بهترین را انتخاب نمایید.

بهترین مرکز لیفت شقیقه با نخ در الهیه

قیمت لیفت شقیقه با نخ در الهیه چقدر است؟

برآرود هزینه قیمت لیفت شقیقه با نخ در الهیه به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در نظر گرفته شوند. این عوامل شامل تجربه و مهارت پزشک، مکان کلینیک و تجهیزات آن، میزان شلی شقیقه و تعداد نخ‌های مورد نیاز برای جراحی هستند پس با توجه به این موارد مبلغ این امر زیبایی برای هر فرد متفاوت است و باید به صورت دقیق توسط پزشک تعیین شود. قبل از تصمیم گیری برای انجام این جراحی، بهتر است با پزشکان معتبر در لیست فوق درباره جزئیات و هزینه‌های آن صحبت کنید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر لیفت شقیقه در الهیه دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران