بهترین دکتر لیفت بینی با نخ در تهران

بهترین دکتر لیفت بینی با نخ در تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی

آیا به دنبال رفع نواقص بینی خود بدون جراحی هستید؟ بهترین دکتر لیفت بینی با نخ در تهران را در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به شما معرفی می کنم تا بدون نیاز به عمل جراحی و مراقبت های سنگین بعد از عمل، نواقص بینی خود را به راحتی برطرف نمایید.

بهترین دکتر لیفت بینی با نخ در تهران

هزینه لیفت بینی با نخ در تهران چقدر است؟

هزینه لیفت بینی با نخ در تهران با توجه به نوع و کیفیت نخ مصرفی، تکنیک پزشک، دستمزد وی، تعرفه کلینیک، تعداد نخ های مصرفی و ... تعیین می شود. در صورتی که به دنبال قیمت دقیق لیفت بینی با نخ هستید، می توانید در لیست بالا با شماره های مندرج در آن تماس گرفته و در خصوص هزینه ها سوال کنید.

اگر به دنبال انجام جراحی بینی هستید، ما در لینک درج شده برخی از بهترین جراح بینی در تهران را به همراه اطلاعات تماس آنها معرفی کرده ایم.

هزینه لیفت بینی با نخ در تهران چقدر است؟

نحوه نوبت دهی اینترنتی دکتر لیفت بینی با نخ در تهران

گرفتن نوبت به صورت آنلاین از اتلاف وقت و درگیری در ترافیک های سنگین جلوگیری می کند. وب سایت کلینیک زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان این قابلیت را اضافه کرده است. شما می توانید در لیست بالا روی نام دکتر مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به صفحه اختصاصی ایشان، ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، نوبت مورد نظر خود را رزرو نمایید

آیا لیفت بینی با نخ درد دارد؟

لازم است بدانید روش لیفت با نخ یک روش کم ریسک و بی خطر است که دارای کمترین درد حین انجام عمل و پس از آن می باشد. در این روش محلی که قرار است نخ به آن وارد شود با استفاده از تزریق، به صورت موضعی بی حس می شود و در نتیجه شما کوچکترین دردی را احساس نخواهید کرد. البته ممکن است بعد از انجام این روش، علائمی مانند تورم، کبودی و دردهای خفیف در محل مورد عمل مشاهده کنید. اما این دردها نیز با وجود بعضی مراقبت ها قابل کنترل هستند.

آیا لیفت بینی با نخ درد دارد؟

ماندگاری اصلاح فرم بینی با نخ چقدر است؟

میزان ماندگاری این تکنیک زیبایی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله موارد تاثیرگذار در ماندگاری لیفت بینی عبارت است از:

  • نوع نخ مورد استفاده و کیفیت آن
  • تبحر و تخصص پزشک
  • تعداد نخ استفاده شده در هر ناحیه
  • میزان سطحی یا عمقی بودن چروکهای پوستی
  • سن بیمار
  • نوع پوست شخص
  • رعایت مراقبت های لازم پس از انجام لیفتینگ

کلام آخر

در این لیست از وب سایت کلینیک زیبایی به شما بهترین دکتر لیفت بینی با نخ در تهران را معرفی کرده ایم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه