بهترین جراح لیفت صورت در شهرک غرب تهران

فاطمه صابری

اگر قصد از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست صورت خود را دارید میتوانید با مراجعه به بهترین جراح لیفت صورت در شهرک غرب تهران از بهترین خدمات و نتیجه نهایی برخوردار شوید. وب سایت کلینیک زیبایی به معرفی و ایجاد لیستی جامع از اطلاعات بهترین پزشکان جراح لیفت صورت به همراه آدرس و شماره تماس آن ها پرداخته است.

بهترین جراح لیفت صورت در شهرک غرب تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر علی پرندتهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، خیابان سپهر، خیابان گلبر دوم، کوچه گلرخ، پلاک 9602188095599

هزینه جراحی لیفت صورت در شهرک غرب

برآورد هزینه های جراحی لیفت صورت در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. شما باید با مراجعه با پزشکان برتر در محدوده شهرک غرب که در لیست فوق نام برده شده است، از هزینه های دقیق این جراحی اطلاع یابید. از جمله عوامل موثر در هزینه های این جراحی میتوان به دستمزد جراح، هزینه بیمارستان یا کلینیک، هزینه دارو و آزمایشات، میزان شل شدگی و افتادگی پوست و... اشاره کرد. برای انجام جراحی های دیگر در زمینه زیبایی میتوانید به بهترین جراح پلاستیک در شهرک غرب تهران مراجعه کنید.

هزینه جراحی لیفت صورت در شهرک غرب

رزرو نوبت اینترنتی جراح لیفت صورت در شهرک غرب

رزرو نوبت اینترنتی از بهترین امکاناتی است که وب سایت کلینیک زیبایی در اختیار شما قرار داده است و شما میتوانید با مراجعه به لیست فوق و انتخاب جراحان وی آی پی نام برده شده، نوبت خود را با توجه به تقویم آزاد و در روز و ساعت مورد نظر نوبت را رزرو نمایید.

رزرو نوبت اینترنتی جراح لیفت صورت در شهرک غرب

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین جراح لیفت صورت در شهرک غرب تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه