کلینیک لیزر موی زائد در جردن

کلینیک لیزر موی زائد در جردن به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

لیزر موی زائد را میتوان یکی از اصلی ترین روش های خلاصی از موهای اضافی بدن دانست. کلینیک لیزر موی زائد در جردن تهران با استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر 2022 و تکنسین های حرفه ای با قیمت های بسیار مناسب در جهت از بین بردن موهای اضافی بدن فعالیت می کنند. در این لیست از وب سایت کلینیک زیبایی شما را با کلینیک های معتبر لیزر در بلوار نلسون ماندلا یا همان خیابان آفریقا تهران آشنا می کنیم. با ما همراه شوید..

بهترین مرکز لیزر در بلوار نلسون ماندلا تهران کجاست؟

بلوار نلسون ماندلا تهران قبلا به خیابان آفریقا و یا جردن معروف بوده است، یکی از دغدغه‌های افراد ساکن خیابان جردن در تهران، یافتن مراکز لیزر مو جردن است، چرا که این منطقه از تهران، دارای مراکز نام‌آشنا و معتبری در زمینه لیزر موهای زائد است.کلینیک لیزر خوب در این منطقه با یک سرچ سایت در سایت کلینیک زیبایی پیدا خواهد شد. مرکز لیزر خود در بلوار نلسون ماندلا باید از دستگاه های لیزر به روز و پیشرفته استفاده کند.

بهترین مرکز لیزر در بلوار نلسون ماندلا تهران کجاست؟

لیست کلینیک لیزر موی زائد در جردن

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز لیزر و زیبایی سوفیاتهران، جردن، خیابان بنیسی (فرزان غربی)، پلاک 15، طبقه 2، واحد 602188652470
09302414784

سایر مراکز لیزر موی زائد در جردن

در جدول زیر بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد در جردن تهران به همراه آدرس و شماره تماس قرار گرفته است:

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 کلینیک لیزر نگین خیابان آفریقا (جردن)، بن بست شاهرخ پلاک 7، واحد 13 02122058889
2 کلینیک آلفا تهران، خیابان آفریقا (جردن) ضلع جنوب شرقی، پل میرداماد، پلاک 400 02188209101
3 کلینیک زیبایی ساعی تهران، جردن، بلوار آفریقا، ابتدای خیابان دستگردی غربی، پلاک 269، طبقه 3 02188664144
4 کلینیک زیبایی نای ذی تهران، خیابان جردن (نلسون ماندلا)، قبل از چهارراه جهان کودک، خیابان شریفی، پلاک 19، طبقه دوم 02191001919
5 کلینیک زیبایی مهرزاد جردن، بلوار نلسون ماندلا، نبش بن بست تندیس بالا، بانک کشاورزی، پلاک 149، طبقه 1 02126204798

کلینیک لیزر موهای زائد جردن چه ویژگی هایی دارد؟

در این منطقه از تهران کلینیک های لیزر با ویژگی های منحصر به فردی وجود دارد. برخی از اصلی ترین ویژگی‌های یک مرکز لیزر خوب در محدوده جردن تهران عبارت است از:

  • داشتن مدرک معتبر برای دایر کردن مرکز
  • استفاده از دستگاه های لیزر 2022
  • به روز بودن دستگاه های لیزر
  • رعایت کامل بهداشت برای جلوگیری از مریضی
  • تحت نظر بودن جلسات لیزر زیر نظر پزشک پوست و مو
  • به صرفه بودن قیمت لیزر موی زائد

اگر به دنبال کلینیک های لیزر در تهران هستید، به لینک درج شده مراجعه نمایید.

کلینیک لیزر موهای زائد جردن چه ویژگی هایی دارد؟

نوبت دهی اینترنتی کلینیک لیزر موهای زائد در جردن

جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های زیادی، می توانید نوبت مراجعه خود را به صورت غیر حضوری دریافت نمایید. در جدول بالا با کلیک روی نام مرکز مورد نظر، وارد پروفایل اختصاصی آنها شده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

چه نکاتی قبل از لیزر باید بدانید؟

قبل از انجام لیزر در مراکز تخصصی لیر موهای زائد در جردن، باید یک سری کارهایی را انجام دهید تا از جلسات لیزر خود بهترین نتیجه را دریافت نمایید. این مراقبت ها عبارت است از:

  • قبل از شروع جلسات لیزر، یک جلسه به عنوان مشاوره با دکتر پوست و مو الزامی است.
  • شیو کردن ناحیه لیزر باید یک روز قبل از جلسه شما انجام شود.
  • در زمان لیزر موهای زائد، بر روی سطح پوست از لوسیون‌ها، کرم‌ و روغن‌ها استفاده نکنید. ض
  • دو هفته قبل از انجام لیزر، از برنزه کردن خودداری فرمایید.
  • پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه اکثر موها در فاز آناژن قرار بگیرند که لیزر بتواند فولیکول‌های آن را از بین ببرد، تا یک ماه قبل از انجام لیزر، از وکس و اپیلاسیون در نواحی موردنظر استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  • اگر بعد از انجام لیزر موهای زائد در نواحی مورد درمان قرمزی و سوزشی احساس کردید، این مورد طبیعی بوده و امکان دارد تا چند ساعت پس از درمان نیز در این نواحی احساسی مانند آفتاب سوختگی داشته باشید.
  • همچنین سعی کنید تا دوروز بعد از انجام لیزر مو جردن، از مالیدن نواحی تحت درمان خودداری کرده و آنها را به آرامی شست و شو کنید.
  • اگر احساس زبری و خشکی در نواحی موردنظر داشتید، حتی المقدور از استفاده‌ی مرطوب کننده‌ها صرف نظر کرده و همچنین با رویت موهای زبر در سطح پوست در روزهای پس از انجام لیزر نگران نشوید، چرا که این موها، تارهایی هستند که بر اثر لیزر مرده اند و به خودی خود از بین می‌روند.
  • اگر میخواهید این موهای مرده سریع‌تر از بین بروند، میتوانید به آرامی با استفاده از لیف‌های لایه بردار، پوست خود را لایه برداری کنید.
  • لازم به ذکر است برای دریافت نتیجه مطلوب از لیزر مو جردن، حداقل تا ۲ ماه در معرض نور خورشید قرار نگیرید چرا که ممکن است دچار لکه شوید.

هزینه هر جلسه لیزر در محدوده جردن تهران

کلینیک های لیزر موی زائد در جردن معمولا پکیج های لیزر متعددی را نیز دارند. قیمت هر جلسه لیزر با توجه به تعداد شات ها و محدوده لیزر بستگی دارد. پس توصیه می کنیم با شماره های مندج در جدول فوق تماس بگیرید تا از هزینه های لیزر در سال 1401 مطلع شوید.

در محدوده جردن تهران جراح لیپوماتیک، جراح بلفاروپلاستی و دکتر هایفوتراپی را معرفی کرده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک های درج شده مراجعه کنید.

 

نظر کاربران