تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد

سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد امکان پذیر است؟

پری چاوشی

موثرترین درمان برای حذف موهای زائد ناشی از تخمدان پلی کستیکی لیزر کردن آنها است. با وجود سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد را میتوانید در کلینیک ها تخصصی انجام دهید. لیزر به شما کمک می کند که برای همیشه از شر آن ها خلاص شوید.

تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد

علائم مشاهده شده در افرادی که به تخمدان پلی کیستیک (PCOS) مبتلا هستند یکسان نیست. اما پزشکان کتخصص به این نتیجه رسیده اند که رعایت یک برنامه درمانی برای به حداقل رساندن علائم و تأثیرات این بیماری به منظور سلامت نگهداشتن بدن ضروری است. بیشترین نکاتی که در برنامه های درمانی تخمدان پلی کیستیک به آن تاکید می شود؛ شامل موارد زیر است:

• مدیریت وزن
  • هورمون درمانی
  • برنامه ریزی باروری
  • کاهش موهای زائد بیش از حد

تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد

کلینیک های لیزر که اطلاعات آنها را لینک درج شده قرار داده ایم تمام دستگاه های به روز دنیا برای رفع موهای زائد را دارند. توصیه می‌کنیم. برای لیزر کردن نواحی مختلف بدن به این کلینیک ها مراجعه کنید.

آیا از بین بردن موهای زائد ناشی از تخمدان پلی کیستیک با لیزر کندلا الکساندرایت امکان پذیر است؟

در حالی که درمانی برای سندرم تخمدان پلی کیستیک وجود ندارد، مهم است که علائم ناشی از آن مانند رشد بیش از حد موهای زائد را مدیریت کنید. از بین بردن موهای زائد ناشی از تخمدان پلی کیستیک با لیزر کندلا الکساندرایت می تواند بهترین انتخاب شما باشد. چون بر خلاف روش الکترولیز دردناک، می توانید موهای ناخواسته را بدون درد و مشاهده عوارض جانبی طولانی مدت، از بین ببرید. حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکس بسیار سریع انجام می گیرد.

هر جلسه لیزرموهایی زائد به طور متوسط کمتر از 30 دقیقه طول می کشد، در حالی که در روش الکترولیز درمان یک ناحیه کوچک از بدن به طور معمول چندین ساعت زمان می برد.البته برای مشاهده بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد ناشی از تخمدان پلی کیستیک بهتر است تمام مراحل را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید.

آیا لیزر مو نواحی تناسلی برای کیست تخمدان ضرر دارد؟

مناطقی که تحت درمان قرار می گیرند ممکن است ظاهری کمی قرمز و تحریک شده ایجاد کنند که ممکن است برای چند دقیقه تا چند ساعت ادامه یابد. افرادی که دارای انواع پوست تیره تر هستند یا برنزه شده اند، ممکن است کمی روشن شدن پوست را تجربه کنند. این عوارض باید موقتی باشند. احتمال رخ دادن عوارض جانبی دیگر بسیار کم است و لیزر ناحیه تناسلی برای کیست تخمدان ضرری به همراه نخواهد داشت.

آیا لیزر مو نواحی تناسلی برای کیست تخمدان ضرر دارد؟

آیا لیزر کندلا الکس برای افراد مبتلا به کیست تخمدان ایمن است؟

لیزر موهای زائد بسیار ایمن است و هیچ تاثیری در تخمدان ها و یا باروری ندارد. پرتوهای شدید از نور مرئی توسط دستگاه لیزر با تمرکز بیشتر و به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند.

آیا داروهایی وجود دارد که باید قبل از لیزر موهای زائد از آنها اجتناب کنم؟

بله، اگر شما در حال حاضر داروهایی را مصرف می کنید که ممکن است پوست شما را نسبت به نور حساس تر کند، مانند تتراسایکلین یا داروی St.Hohn’s Wort، احتمالاً توصیه می شود یک تا دو هفته قبل از درمان مصرف آنها را متوقف کنید. همچنین، بسیاری از کلینیک ها توصیه می کنند که یک هفته قبل از درمان، استفاده از محصولات مراقبت از پوست مانند Retin-A ، Renova یا سایر اسیدهای گلیکولیک یا آلفا هیدروکسی اسید را متوقف کنید. همه این داروها باعث می شود پوست شما نسبت به نور لیزر حساس تر باشد و عوارض جانبی شدیدتری را تجربه کنید.