بهترین مرکز لیزر موی زائد در دارآباد

بهترین مرکز لیزر موی زائد در دارآباد تهران

پری چاوشی

وب سایت کلینیک زیبایی در لیست زیر به معرفی بهترین مرکز لیزر موی زائد در دارآباد تهران می پردازد. در صورتی که قصد انجام خدمات لیزر ار در یک مرکز معتبر تحت نظر پزشک متخصص دارید، ما در جدول زیر آدرس و شماره تماس این مراکز را درج کرده ایم.

بهترین مرکز لیزر موی زائد در دارآباد تهران

ردیف نام نشانی شماره تماس
1
کلینیک لیزر دکتر مهدی میمنت تهران، باهنر، پور ابتهاج (دارآباد)، بین شیرین و خداوردی 02126470466
2
کلینیک لیزر آوای احسان تهران، میدان دارآباد، کوچه ندیم کاموئی، پلاک 8 02126108697

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در دارآباد تهران کجاست؟

رعایت اصول بهداشتی، بهره مندی از پزشکان متخصص، رفتار مناسب پرسنل، رضایت مراجعین و  استفاده از دستگاه های لیزر بروز و پیشرفته همگی در انتخاب یک مرکز به شما کمک می کند. ما در لیست بالا اطلاعات بهترین مرکز لیزر موی زائد در محدوده دارآباد تهران را درج کرده ایم.

اگر به دنبال بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران هستید، آدرس و شماره تماس این مراکز در لینک درج شده قرار داده شده است.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در دارآباد تهران کجاست؟

اخذ نوبت آنلاین از مراکز لیزر موهای زائد در دارآباد

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی یک روش نوین در جهت دریافت نوبت است که بدون اتلاف وقت و هزینه می توانید نوبت خود را دریافت کنید. شما کاربران گرامی می توانید در لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت اخذ نوبت آنلاین زمان مراجعه خود را رزرو نمایید.

هزینه هر جلسه لیزر در دارآباد تهران چقدر است؟

کلام آخر

در این لیست تلاش کرده ایم شما را بهترین مراکز لیزر موهای زائد در دارآباد آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران