چسب توصیه شده پس از عمل بینی

چسب توصیه شده پس از عمل بینی

پری چاوشی

چسب توصیه شده پس از عمل بینی و مدت زمان لازم جهت چسب زدن یکی از سوالات پرتکرار در بین زیباجویان عزیز است. ما در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی در این خصوص صحبت خواهیم کرد. پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

افراد در جهت رضایت داشتن از ظاهر بینی و رغع ایرادات آن تصمیم به انجام عمل بینی می کنند.بعد از عمل بینی تورم ناشی از جراحی بسیار طبیعی بوده و از عوارض اصلی این عمل به حساب می آید. چسب توصیه شده پس از عمل بینی به رفع سریع تر تورم و محافظت از بینی کمک می نماید. ما در ادامه توضیحاتی در این خصوص را در اختیار شما قرار می دهیم.

چسب توصیه شده پس از عمل بینی

لازم است بدانیدکه طبق نظر بهترین جراح بینی در تهران که اطلاعات آنها را در لینک درج شده قرار داده ایم چسب زدن روی بینی بعد از جراحی نه تنها در جهت کاهش تورم و التهاب ان کمک می کند بلکه از به وجود آمدن بافت زخم چلوگیری کرده و در فرم گیری بهتر بینی به شما کمک می نماید. اما در نظر داشته باشید که اصولی چسب زدن روی بینی جراحی شده بسیار مهم است و باید حتما تحت نظر پزشک خودتان انجام شود.ضمنا ناگفته نماند که چسب بینی بعد از عمل ، می تواند نوعی هشدار برای اطرافیان قلمداد شود تا متوجه این مسئله شوند که شما اخیرا رینوپلاستی انجام داده اید ؛ لذا در برخورد با شما باید بیشتر احتیاط کنند.

چسب توصیه شده پس از عمل بینی

تا چند ماه بعد از عمل بینی باید چسب زد؟

چسب زدن پس از عمل بینی و مدت زمان آن با توجهن به نوع بینی شما مانند گوشتی، استخوانی و حتی بینی های ترمیم شده متفاوت است. توجه کنید که مدت زمان چستب زدن شما باید توسط پزشک متخصص خودتان گفته شود. اما به صورت معمولاا مدت زمان لامز جگهت چسب زدن به بینی بین 2 تا 4 ماه متفاوت است. البته در برخی موارد با توجه به تجویز پزشک امکان دارد این بازه زمانی بیشتر شود.

مزیت چسب زدن به بینی

چسب توصیه شده پس از عمل بینی مزیت های دیگری نیز به همراه دارد که طی مطالعات انجام شده، درست است. چسب بینی، خصوصاً در بیماران دارای پوست بینی ضخیم و بیمارانی که بینی آنها در خانواده بینی های گوشتی قرار دارد، حائز اهمیت تر است. باید توجه داشته باشید که بهترین چسب برای بینی عمل شده که اغلب برند آن توسط پزشک توصیه می شود، دارای بافتی است که مسیر جریان هوا به پوست را مسدود نمی کند.

از چه نوع چسبی برای بینی استفاده کنیم؟

برای این منظور باید از چسب های یک و نیم سانتی متری پزشکی استفاده نمایید که در داروخانه ها به فروش می رسند. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از التهاب و یا جوش روی بینی از چسب های ضد حساسیت استفاده نمایید. در رابطه با انتخاب چسب بینی می توانید با پزشک خود مشورت کنید.

از چه نوع چسبی برای بینی استفاده کنیم؟

کلام آخر

در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به بررسی چسب پس از عمل بینی و مدت زمان لازم برای انجام کار پرداخته ایم. هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهیتان

نظر کاربران