مزووایت

هزینه کرم پودر دائم یا مزووایت چقدر است ؟

پری چاوشی

افرادی که تصمیم به انجام کرم پودر دائم می گیرند یکی از گزینه هایی که باید به آن نیز توجه کنند هزینه کرم پودر دائم است. این هزینه ها به دلایل مختلفی متفاوت است . در این بخش از مجله کلینیک زیبایی قصد داریم تا میزان هزینه کرم پودر دائم را بررسی کرده و توصیه های لازم برای انجام آن را در اختیار شما قرار دهیم.

کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیک جدیدی است که میتواند به شما در برطرف کردن لک ها و تیرگی پوست کمک کند.

شاید به این مطلب هم علاقه مند باشید : مزووایت چیست؟ مزایا، معایب و ماندگاری کرم پودر دائم

عوامل موثر بر هزینه کرم پودر دائم چیست؟

موارد زیادی میتواند بر هزینه مزووایت یا کرم پودر دائم تاثیرگذار باشد. از جمله این موارد میتوان به کلینیک انتخابی شما برای انجام این کار اشاره کرد. میزان و نوع موادی که برای این کار استفاده میشود و تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این کار نیز بر هزینه کرم پودر دائم تاثیرگذار است.

همانطور که قطعا می دانید انجام این کار در چند جلسه صورت می گیرد. هزینه هر جلسه نیز می تواند متفاوت باشد. علت این تفاوت معمولا در مواد مصرفی و کوکتل هایی است که از آن استفاده می شود. همچنین ناحیه مورد نظر یکی دیگر از علت های تفاوت قیمت است. این هزینه ها در شهر های مختلف نیز یکسان نیست.

مزووایت

کرم پودر دائم با روش میکرونیدلینگ انجام می شود. معمولا این روش در کلینیک ها و سالن های آرایشی انجام می شود. اما بهترین گزینه برای این کار انجام مزو وایت توسط پزشک مجرب است. در سالن های آرایشی گاها بهداشت وسایل مورد استفاده رعایت نمی شود و می تواند عفونت های زیادی را به دنبال داشته باشد.

قیمت دستگاه میکرونیدلینگ مزووایت تراپی

در استفاده از روش کرم پودر دائم برای بر طرف کردن عیوب صورت از دستگاه میکرونیدلنیگ استفاده میشود. یکی دیگر از مواردی که بر هزینه مزووایت میتواند تاثیرگذار باشد استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ است.

برندهای کرم پودر دائم موجود در ایران

  • مزووایت کرم پودر دائم BYD
  • دکتر دراوینگ مدل Glow BB
  • مزووایت BORDOSILU
  • ماتریژن
  • ODORYLAN BB GLOW
  • استایو
  • کیت بی بی گلو کلاریس ساخت آلمان BB GLOW TREATMENT

هزینه انجام کرم پودر دائم یا مزووایت

هزینه انجام کرم پودر دایم بستگی به منطقه و نوع مواد مصرفی متفاوت است
ولی میانگین آن بین 400 هزارتومان تا 1 میلیون تومان بابت هر جلسه می باشد.

برای کسب اطلاع از هزینه دقیق مزووایت میتوانید با متخصصین این زمینه تماس بگیرید. در لینک زیر شماره و آدرس این عزیزان درج شده است:

کرم پودر دائم در شیراز | مزووایت صورت شیراز

آیا بیمه هزینه مزووایت تراپی را می پذیرد؟

با توجه به این که این کار معمولاً به عنوان یک روش زیبایی شناخته می‌شود و نه درمانی، بیمه هزینه‌های این کار را پرداخت نمی‌کند.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما.

نظر کاربران