محصولات برند نیوآ

معرفی برند نیوآ و محصولات آن

پری چاوشی

برندهای آرایشی و مراقبتی زیادی وجود دارند که میتوان از آن استفاده کرد. با آشنایی با برندهای مختلف در زمینه مراقبتی و آرایشی میتوانید بهترین برند مراقبتی را پیدا کنید. برند نیوآ یکی از برند های مطرح در زمینه تولید محصولات مراقبتی است. این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

برند آرایشی نیوآ NIVEA

برند مراقبتی و آرایشی نیوآ یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در همه جای دنیا مخصوصا ایران است. این برند توانسته با تولید محصولات مرغوب جایگاه ویژه ای بین مردم داشته باشد. نیوآ در مارس ۱۸۸۲ به وسیله داروسازی به نام کارل پائول بایرسدورف تاسیس شده است.

خرید محصولات برند نیوآ

محصولات برند نـیوآ برگرفته از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا است. با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته بهترین جایگاه را در بین مردم کسب کند.
محصولات نیوا حاصل تحقیقات هوشمندانه و خلاقیت ویژه ای بود که در سال ۱۸۹۰ از آزمایشگاه کوچکی بیرون آمد. اولین کرم نیوا کرمی با پایه آب و روغن بود و در واقع در سال ۱۹۱۱ با نام تجاری نیوا به تولید انبوه رسید.

انواع محصولات برند نیوآ

برند NIVEA محصولات زیادی در زمینه های مراقبتی و آرایشی تولید کرده است. برترین محصولات این برند شامل :

  • انواع مام رول زنانه و مردانه
  • انواع ژل اصلاح
  • انواع افتر شیو
  • انواع اسپری ضد تعریق زنانه و مردانه
  • انواع کرم مرطوب کننده دست و صورت
  • شیر پاک کن و تونیک نیوآ

محصولات نیوآ ساخت کجاست ؟

برند نیوآ یکی برند خوشنام در زمینه تولیدات محصولات مراقبتی پوست است که در آلمان در مارس 1882 تولید شده است. این برند آلمانی توانسته با تولیدات مرغوب خود جایگاه ویژه ای را کسب کند.

قیمت محصولات نیوآ

برند نیوآ یک برند مراقبتی است که در همه جای دنیا توزیع می شود. قیمت محصولات این برند بسته به محصول انتخابی شما و همچنین نوسانات بازار میتواند متفاوت باشد.

برند مراقبتی کدلی نیز یکی از برندهای معروف و معتبر است که در لینک درج شده میتوانید با آن آشنا شوید.

نظر کاربران