برند نوتروژنا

معرفی برند نوتروژنا (نیتروژنا ، نوتروژینا ) Neutrogen

پری چاوشی

رسیدگی به پوست و مو یکی از مهمترین مواردی است که باید رعایت شود. برند نوتروژنا یکی از برندهای معروف در زمینه مراقبت های پوستی است. در این مقاله مزایا و انواع محصولات برند نوتروژنا، نیتروژنا را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه شوید...

تاریخچه محصولات برند محصولات نوتروژینا Neutrogen

امانوئل استولاروف سازنده برند نیتروژنا است. نوتروژینا یک برند آمریکایی است که توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد.

این محصولات به خصوص آبرسان و شوینده نوتروژینا با ترکیباتی مانند عصاره‌های گیاهی توانسته این فرصت را برای ما محیا کند که بتوانیم از پوست خود به طوری مراقبت کنیم که نیاز ما برطرف شود

انواع محصولات نوتروژینا

این برند آمریکایی محصولات منحصر به فردی را تولید کرده است. برند نیتروژنا در تلاش است با کنترل ph پوست از جوش زدن شما و همچنین موارد متعدد دیگر جلوگیری کند. محصولات این برند شامل :

  • انواع آبرسان نیتورژنا
  • انواع میسلار واتر نوتروژنا
  • شوینده مخصوص انواع پوست
  • تونر مخصوص انواع پوست
  • کرم روز و شب مراقبتی پوست
  • انواع دور چشم

انواع محصولات نوتروژینا

برند نوتروژینا ساخت کجاست ؟

برند نوتروژنا یاغ به اصطلاح نیتروژنا یک برند آمریکایی است که در سال 1930 توسط امانوئل استولاروف یک تاجر کوچک لس آنجلسی ساخته شده است.

در تولید محصولات نوتروژینا به خصوص انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان سعی شده با تولید محصولات مطمئن، گیاهی و همچنین شیمیایی غیر مضر، دیگر نگران آسیب به پوست خود نباشید.

قیمت محصولات نیتروژنا

همه ما از این مطلع هستیم که هر محصولی نسبت به کیفیتی که دارد، برای آن قیمت خاصی در نظر گرفته شده. برای مثال، بعضی‌ها بخاطر داشتن کیفیت معمولی قیمت کمتری دارند و برخی دیگر بخاطر کیفیت بالا و ماندگاری گران تر هستند. محصولات نوتروژینا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما قیمت بسیار مناسبی را برای خود در نظر گرفتند.

پاک کننده نوتروژینا

بسیاری از پاک کننده های کف حاوی سورفاکتانت هستند که به سطح پوست نفوذ کرده  و باعث تحریک پوست می شوند. پاک کننده های این برند پوست را به آرامی تمیز می کنند و هیچ گونه مشکلی برای بافت های پوست به وجود نمی آورند. بعد از شستن پوست با این پاک کننده ها، پوست احساس تنش یا خشکی نمی‌کند بلکه تازه و خالص است.

جلوگیری از خشکی پوست توسط آبرسان و مرطوب کننده نوتروژینا

با محصولات نوتروژینا جلوی آن را بگیرید. ژل Hyaluron در کرم های مرطوب کننده خط مراقبت جدید Hydro Boost ated گنجانیده شده و از سیستم انتقال رطوبت طبیعی پوست برای بازگرداندن تعادل رطوبت لازم پوست تولید می‌کند و شما با استفاده از این محصول می‌توانید از پوست خود به خوبی مراقبت کنید.

برند مراقبتی کدلی، محصولات مراقبتی سینره نیز یکی از برندهای معروف و معتبر است که در لینک درج شده میتوانید با آن آشنا شوید...

نظر کاربران