درمان خانگی جوش صورت

معرفی قوی ترین ماسک های درمان خانگی جوش صورت

پری چاوشی

آکنه و جوش یکی از مواردی است که میتواند باعث آزار و اذیت افراد شود. راه های مختلفی برای از بین بردن جوش صورت وجود دارد. درست کردن ماسک های خانگی نیز تاثیر به سزایی بر درمان جوش های صورت دارد. در این مطلب به شما روش درست کردن قوی ترین ماسک های درمان خانگی جوش صورت را خواهیم گفت.

درمان خانگی جوش صورت

آکنه و جوش بر اثر موارد مختلفی به وجود می آید . روش های مختلفی نیز برای کنترل چربی پوست وجود دارد. ماسک های خانگی مختلفی وجود دارد که میتواند به شما برای درمان خانـگی جوش صورت کمک کند.

علل ایجاد آکنه صورت چیست ؟

دلایل مختلفی میتواند باعث به وجود آمدن آکنه صورت باشد. جوش زدن در کنترل شما نیست. با رعایت رژیم غذایی مناسب به شما کمک میکند که از زیاد جوش زذن جلوگیری کنید.

تهیه‌ی ماسک خانگی برای جوش صورت

ماسک های خانگی به شما کمک کند که به کنترل چربی و ph صورت بپردازید. این کار میتواند از جوش زذن شما حلوگیری کند. استفاده مداوم از این ماسک ها تاثیر به سزایی بر جوش های صورت شما خواهد داشت.

ماسک خانگی عسل و لیمو

عسل و لیمو برای درمان خانگی جـوش صـورت بسیار تاثیرگذار است. ترکیب عسل با آب لیمو تازه میتواند چربی های پوست شما را کنترل کند.

ماسک صورت آلوئه ورا و زردچوبه

آلوئه ورا از پوست در برابر سموم محافظت میکند. زردچوبه نیز خاصیت رفع کننده باکتری را دارد. ترکیب این دو میتواند به از بین بردن آکنه کمک به سزایی کند.

ماسک برای جوش صورت با گلاب و لیمو

لیمو خاصیت کنترل کننده چربی پوست را دارد. گلاب نیز به شما کمک میکند تا التهابات پوستی را از بین ببرید. ترکیب این دو ماده با هم میتواند برای درمان جوش صورت مناسب باشد.

ماسک ریحان و نعناع برای درمان آکنه

ریحان خاصیت ضد باکتریایی دارد پشپ میتوان از ایجاد جوش صورت جلوگیری کند. نعنا نیز حاوی اسید سالسلیک است که برای درمان آکنه بسیار موثر میباشد.

برای درست کردن ماسک های خانگی در جهت از بین بردن لک به لینک درج شده مراجعه کنید.

نظر کاربران