بهترین پن ضد جوش و ضد آکنه چیست؟

بهترین پن ضد جوش و ضد آکنه چیست؟

پری چاوشی

جوش صورت یکی از آزار دهنده ترین اتفاقات ممکن است. کنترل جوش های صورت تنها با استفاده درست از یک صورت مناسب پوست امکان پذیر است. در این مقاله با موثرترین پن ضد جوش و ضد آکنه صورت بیشتر آشنا می شوید...

پن صورت چیست؟

یک پوست نرمال که نه خشک است و نه چرب، PH مشخصی دارد که حدود 5.5 می باشد. برای افرادی که مشکلات پوستی به خصوص چربی بالایی دارند برای کنترل این چربی از پن برای شستشوی صورت استفاده می شود. زیاد بودن PH(قلیایی) باعث ایجاد چربی، آکنه و یا رشد باکتری ها می شود و کم شدن PH هم باعث چین و چروک و ایجاد حساسیت پوستی می شود.

پن صورت به دلیل خاصیت اسیدی که دارد PH پوست شما را کنترل می کند و در نهایت از جوش زدن جلوگیری میکند.

انواع پن صورت

پن ها انواع مختلفی دارند که پزشکان متخصص پوست بر اساس نوع پوست شما پن مناسب را تجویز میکنند:

  • پـن صورت روشن کننده
  • پن ضد لک
  • پـن شستشوی پاک کننده
  • پن صورت لایه بردار
  • پن ضد جوش
  • پـن رطوبت رسان

بهترین پن های ضد جوش کدام است؟

در ادامه با 8 تا از بهترین پن های صورت که با کنترل PH صورت باعث جلوگیری از جوش و آکنه می شود، آشنا می شوید...

پن درماتولوژیک مدیپین مناسب پوست چرب و آکنه ای

این پن حاوی گلیسیرین است که پوست صورت شما را کنترل کند. از هایپرکراتوز جلوگیری میکند و باعث لطافت پوست شما می شود. یکی از بهترین پن های صورت برای کاهش چربی پوست و از بین بردن آکنه است. حاوی پروتئین هیدرولیزه گندم میباشد که متعادل کننده چربی پوست است. همچنین با داشتن نشاسته گندم به شادابی و شفافیت پوست شما کمک می کند.

پن درماتولوژیک مدیپین مناسب پوست چرب و آکنه ای

پن ضد جوش مدیلن مدل Wheat

این شوینده غیرصابونی و سازگار با PH طبیعی پوست می باشد که هیچ گونه مواد قلیایی و مواد نگهدارنده مضر ندارد. باعث حذف چربی اضافه و جلوگیری از تکثیر باکتری ها می شود. همچنین کمک میکند تا انواع چوش های التهابی و سرسفید را از بین ببرد.

 

پن ضد جوش مدیلن مدل Wheat

پن شستشوی صورت کامان

مدل ضد آکنه و جوش

این پن با دارا بودن عصاره درخت چای که یکی از بهترین مواد برای از بین بردن جوش صورت است، به عنوان یکی از بهترین پن های ضد جوش مطرح شده است. این محصول با روغن درخت چای، ضمن کنترل موثر ترشح چربی و سبوم توسط پوست، به درمان و کاهش جوش و آکنه در پوست صورت و گردن کمک می کند.

پن شستشوی صورت کامان مدل ضد آکنه و جوش

پن ضد آکنه سبامد

این پن یکی از قدیمی ترین ها و موثرترین ها در زمینه درمان جوش های صورت است. این پن با ۵٫۵ pH و نداشتن هیچ گونه ماده قلیایی برای درمان جوش های صورت مناسب است.

پن ضد جوش سبامد

پن ضد جوش ویکتوریا مدل Purfying

این پن حاوی روغن درخت چای است که موثرترین ماده برای درمان آکنه های صورت است. فاقد مواد قلیایی است و به لطافت و شفافیت پوست کمک می کند و پوست را با خواص طبیعی خود بهبود می دهد.

پن ضد جوش ویکتوریا مدل Purfying

ممکن است بپسندید:

درمان جوش صورت با اسپیرونولاکتون

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پبگرد قانونی دارد.

 

نظر کاربران