بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ در تهران

بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ در تهران به همراه آدرس و شماره تماس

پری چاوشی
مرکز لیزر کیوسوئیچ در تهران
مشاهده همه

در این لیست از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ در تهران می پردازیم. در صورتی که به دنبال کلینیک های تخصصی برای انجام لیزر کیوسوئیچ در تهران هستید، به جدول زیر مراجعه فرمایید.

بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ در تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
دکتر بنت الهدی رحماندوستتهران، زعفرانیه، روبروی درب اصلی پالادیوم، ساختمان پیراسته، پلاک 81، طبقه 6، واحد 6102122183093
09028000367
02126809275

هزینه هر جلسه لیزر کیوسوییچ در تهران

هزینه هر جلسه لیزر کیوسوییچ با توجه به تعرفه مرکز، دستمرد تکنسین، مدل دستگاه لیزر، وسعت ناحیه تحت درمان و ... تعیین می شود. در صورتی که به دنبال اطلاع از قیمت دقیق هر جلسه لیزر کیوسوئیچ در هستید، در لیست بالا با شماره های مندرج در آن تماس حاصل فرمایید.

هزینه هر جلسه لیزر کیوسوییچ در تهران

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر کیوسوئیچ در تهران

گرفتن نوبت به صورت اینترنتی یکی از روش های مدرن و جدید است که بدون درگیری در ترافیک های شدید و همچنین بدون اتلاف وقت سریعا نوبت خود را دریافت خواهید کرد. شما کاربران گرامی در جدول فوق روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و بعد از ورود به پروفایل از قسمت نوبت دهی اینترنتی ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

نوبت دهی اینترنتی مرکز لیزر کیوسوئیچ در تهران

کاربردهای لیزر کوسوییچ

از شناخته شده ترین کاربردهای لیزر کیوسوییچ می توان به حذف انواع تاتو و لک پوستی اشاره کرد. همچنین مهمترین درمان هایی که توسط دستگاه لیزر کیوسوییچ ارائه می شود عبارت است از:

کلام آخر

در این مطلب تلاش کرده ایم شما را با بهترین مرکز لیزر کیوسوئیچ در تهران آشنا کنیم. در صورت هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران