بهترین متخصص پوست و مو در جنت آباد

بهترین متخصص پوست و مو در جنت آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت رسمی کلینیک زیبایی لیستی از بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در جنت آباد تهران به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده است. اگر به متخصص پوست مو با تجربه در محله ی جنت آباد که در شمال غربی تهران و منطقه 5 شهرداری قرار دارد نیاز دارید، ما به شما بهترین متخصصین را معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع از خدمات و انتخاب بهترین دکتر پوست و مو در جنت آباد تهران همراه با آدرس و شماره تماس ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بهترین دکتر متخصص پوست و مو در جنت آباد تهران

ردیف نام پزشک نشانی شماره تماس
1 دکتر صبا مقدس تهران، جنت آباد جنوبی، پایین تر از میدان چهارباغ، ساختمان شیشه ای سبز، پلاک 148، طبقه 5، واحد 63 02144483705
09120336276
2 دکتر طناز حین زاده فخیم تهران، جنت آباد شمالی، بالاتر از آبشناسان، گلزار شرقی، پلاک 2، واحد 1 02144849534
3 دکتر سمیرا عارفی تهران، محله جنت آباد جنوبی، بزرگراه ستاری، روبروی مجتمع کوروش، ابتدای پیامبر غربی، ساختمان مهستان، طبقه پنجم 02144015153
4 دکتر یوسف صمدزاده تهران، محله جنت آباد جنوبی، بزرگراه ستاری جنوب، بعد از پیامبر غربی، پلاک 80، ساختمان گلها، طبقه دوم، واحد 8 02144974883
02144974877
5 دکتر کفائی تهران، جنت آباد، پایین تر از اتوبان همت،
جنب داروخانه پزشکان، کلینیک الماس تهران
02144402183
09362887992

بهترین دکتر پوست و مو در جنت آباد تهران کیست؟

پیدا کردن یک متخصص پوست و مو خوب مستلزم دانستن ویژگی برترین پزشکان در این زمینه است. یک دکتر پوست و مو خوب در محدوده جنت آباد تهران باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

  • صبر و حوصله زیادی داشته و به مشکلات بیمار خود گوش کند
  • به روز کردن اطلاعات خود و اطلاع از تکنیک های جدید و به روز دنیا
  • استفاده از جدیدترین ابزارها و دستگاه ها
  • تشخیص سریع و ارائه یک درمان کامل و موثر برای بیمار خود

بهترین دکتر پوست و مو در جنت آباد تهران کیست؟

نحوه نوبت دهی متخصص پوست و مو در جنت آباد

اگر به دنبال نوبت دهی آنلاین و غیر حضوری از پزشکان متخصص پوست در محدوده جنت آباد تهران هستید، با مراجعه به جدول فوق و برقراری تماس با پزشک مورد نظر به صورت آنلاین و غیرحضوری نوبت خود را تنظیم نماید.

نحوه نوبت دهی متخصص پوست و مو در جنت آباد

خدمات یک دکتر پوست خوب در جنت آباد تهران

یک پزشک پوست و مو با تجربه با داشتن انواع وسایل و تجهیزات پزشکی در مطب خود و بررسی کامل بیماری، میتواند بهترین و سریع ترین روش درمان را در اختیار بیمار خود قرار دهد. همچنین پزشک میتواند انواع لاین های درمانی و زیبایی، از لیزر و تزریقات زیبایی تا درمان سرطان های پوست را پوشش داده و با این کار تمامی نیاز های بیمار خود را برطرف سازد.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر پوست و مو در محدوده جنت آباد دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران