بهترین دکتر پسوریازیس در پاسداران

بهترین دکتر پسوریازیس در پاسداران تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت رسمی کلینیک زیبایی به معرفی بهترین دکتر پسوریازیس در پاسداران تهران پرداخته است. به منظور مراجعه به پزشکان با سابقه در این زمینه، ما لیستی جامع از پرشکان را تهیه کرده ایم.
حساسیت های بالا و جدیت بیماری پسوریازیس باعث شده است که افراد با مشکلاتی از جمله فلسی شدن پوست و ظاهر شدن پینه های زبر روی پوست و ... رو به رو شوند. از این رو تصمیم گرفته ایم لیستی از بهترین دکتر پسوریازیس در پاسداران تهران را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین دکتر پسوریازیس در پاسداران تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سعید شفیعیانتهران، پاسداران، بوستان هشتم، بین خیابان پایدارفرد و اسلامی، پلاک 6702126471491
02126471495
2دکتر نسرین ذوفنتهران، پاسداران، بوستان هشت، بین پایدارفرد و اسلامی، پلاک 67، طبقه 4، واحد 1002122554982
3دکتر فاطمه فتحعلی خانیتهران، خیابان پاسداران، روبروی بوستان یکم، ساختمان نیستان 110، طبقه اول02122847694
4دکتر خلیل یعقوبیتهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان یکم، پلاک 207، واحد 602122873807

بهترین فوق تخصص پسوریازیس در پاسداران تهران کیست؟

پزشک فوق تخصص باید از جدیدترین آزمایش های بالینی و به روز ترین شیوه های درمان، پسوریازیس شما را درمان کند. همچنین توجه کنید که با شرکت بیمه شما طرف قرارداد باشد. پزشک باید تمامی تذکرات رژیم درمانی و سبک زندگی در مقابله با این بیماری را به شما گوشزد کند. ما برای شما بهترین فوق تخصص پسوریازیس در پاسداران تهران در لیست فوق جمع آوری کرده ایم. با انتخاب پزشک خود و تماس با مطب، نوبت مشاوره بگیرید. برای گرفتن مشاوره و درمان بیماری پسوریازیس خود به بهترین متخصص پوست و مو در پاسداران مراجعه کنید.

بهترین فوق تخصص پسوریازیس در پاسداران تهران کیست؟

کلینیک خوب درمان پسوریازیس در پاسداران تهران

بر اساس درمان های متنوعی که برای بیماری پسوریازیس وجود دارد، همچون درمان موضعی، درمان خوراکی و نور درمانی دارد، باید توجه داشته باشید که مرکز انتخابی شما بهتر است انواع مدل های درمانی را پشتیبانی کرده و حتما از طرف قرارداد بیمه شما برای کم شدن هزینه های درمان استفاده کند.

کلینیک خوب درمان پسوریازیس در پاسداران تهران
از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر پسوریازیس در پاسداران تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه