بهترین دکتر رفع غبغب در پیروزی

بهترین دکتر رفع غبغب در پیروزی تهران

فاطمه صابری
دکتر رفع غبغب در پیروزی
مشاهده همه

خدمات زیبایی رفع غبغب را میتوانید از طریق بهترین دکتر رفع غبغب در پیروزی تهران انجام دهید و بدون استرس از نتیجه نهایی این امر زیبایی را تجربه کنید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی از اطلاعات آدرس و شماره تماس را تهیه کرده و در ادامه مطلب قرار داده است.

بهترین دکتر رفع غبغب در پیروزی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1
مرکز زیبایی دکتر فریبرز عسگریتهران، پیروزی، ضلع شرقی میدان دوم نیروی هوایی، نبش 5/30، پلاک 8، طبقه دوم، واحد 502177754471
02177478514
09018643433

سایر پزشکان رفع غبغب در پیروزی

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر حسین احمدیتهران، پيروزى، ابتداى پرستار، پلاک 334، طبقه 5، كلينيك يكتا02122540000
09120885706

بهترین جراح غبغب در محدوده پیروزی

شما میتوانید در وب سایت کلینیک زیبایی بهترین جراح غبغب در محدوده پیروزی را شناسایی کنید و با مراجعه به لیست فوق و کلیک بر روی اسامی پزشکان وی آی پی به پروفایل اختصاصی آنان وارد شده و تصاویر نمونه کار آنان را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود، به پزشکان مربوطه مراجعه کنید.

بهترین جراح غبغب در محدوده پیروزی

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در پیروزی

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در محدوده پیروزی را میتوانید در لیست فوق بیابید و این امر زیبایی را بدون عوارض بیهوشی و جراحی به پایان برسانید. روش های موجود برای کم کردن زاویه بین چانه و کردن مزوتراپی، لیفت غبغب با نخ، اندولیفت، آر اف، لیزرهای فرکشنال و ... می باشد. همچنین برای انجام امور زاویه سازی به بهترین دکتر زاویه سازی صورت در پیروزی مراجعه کنید.

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در پیروزی تهران

هزینه رفع غبغب در پیروزی چقدر است؟

هزینه های رفع غبغب در پیروزی را نمیتوان به طور دقیق اعلام کرد. هزینه دستمزد پزشک، هزینه پرسنل، هزینه بیمارستان، هزینه بیهوشی و نوع دستگاه رفع غبغب غیر تهاجمی از جمله موارد موثر در این هزینه ها می باشد. برای اطلاع از هزینه دقیق این فرایند، حتما توسط پزشکی با سابقه در لیست فوق وقت مشاوره بگیرید.

از این که تا پایان لیست با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر رفع غبغب در پیروزی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه