بهترین دکتر رفع غبغب در جنت آباد

بهترین دکتر رفع غبغب در جنت آباد تهران

فاطمه صابری
کلینیک های مرتبط
مشاهده همه

جنت آباد دارای پزشکان و مراکز حرفه ای در حوزه رفع غبغب است و با توجه به نوع چربی تجمیع شده در زیر چانه، متد رفع آن را انتخاب می کنند. میتوانید با مراجعه به بهترین دکتر رفع غبغب در جنت آباد تهران بهترین انتخاب را داشته باشید. وب سایت کلینیک زیبایی لیستی از اطلاعات آدرس و شماره تماس را تهیه کرده و در ادامه مطلب قرار داده است.

بهترین دکتر رفع غبغب در جنت آباد تهران

سایر پزشکان رفع غبغب در جنت آباد

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر الهام کفاییتهران، جنت آباد، پایین تر از اتوبان همت جنب داروخانه پزشکان، کلینیک الماس تهران02144402183
09362887992

بهترین جراح رفع غبغب در محدوده جنت آباد

بهترین جراح رفع غبغب در محدوده جنت آباد تهران را از طریق وب سایت کلینیک زیبایی بشناسید. با مراجعه به لیست فوق و مشاهده پزشکان حرفه ای و وی آی پی نام برده شده و کلیک بر روی اسامی آنها به پروفایل وارد شده و نمونه کارهای این جراحان را مشاهده کنید.

بهترین جراح غبغب در محدوده جنت آباد

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در جنت آباد

همانطور که میدانید عمل جراحی عوارضی سخت برای شما به همراه دارد و ممکن است برای شما انتخاب درستی نباشد. میتوانید با مراجعه به کلینیک های مخصوص از بین بردن غبغب در لیست فوق و انتخاب روش هایی همچون مزوتراپی، لیفت غبغب با نخ، اندولیفت، آر اف، لیزرهای فرکشنال و ... استفاده کنید. همچنین برای انجام امور زاویه سازی به بهترین دکتر زاویه سازی صورت در جنت آباد مراجعه کنید.

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در جنت آباد

هزینه رفع غبغب در جنت آباد چقدر است؟

ممکن است برای شما هزینه های رفع غبغب اثرگذار در تصمیم به انجام این کار باشد. همانطور که میدانید شرایط افراد مختلف متفاوت است و این هزینه ها را منحصر بفرد می کند. مواردی همچون هزینه دستمزد پزشک، هزینه پرسنل، هزینه بیمارستان، هزینه بیهوشی و نوع دستگاه رفع غبغب غیر تهاجمی در این برآورد هزینه ها دخیل است. برای اطلاع از هزینه دقیق این فرایند، حتما توسط پزشکی با سابقه در لیست فوق وقت مشاوره بگیرید.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر رفع غبغب در جنت آباد تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه