بهترین دکتر رفع غبغب در تهرانپارس

بهترین دکتر رفع غبغب در تهرانپارس تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر رفع غبغب در تهرانپارس تهران را به شما معرفی کند. در لیست زیر میتوانید اطلاعات آدرس و شماره تماس پزشکان با سابقه در این محدوده را بیابید.

بهترین دکتر رفع غبغب در تهرانپارس تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمدحسین باقری کاشانیتهران، تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، بین عادل و زرین، ساختمان مهدیس، طبقه 1، واحد 109029033769
02177735145

بهترین جراح غبغب در محدوده تهرانپارس

بهترین جراح پزشکی است که بهترین نوع جراحی و درمان را با توجه به شرایط بدنتان انتخاب کند و به نحو احسن آن را اجرا کند. روش های لیپوماتیک و جراحی لیفت گردن و ... برای رفع غبغب موثر است. برای یافتن بهترین جراح برداشتن غبغب در محدوده تهرانپارس با توجه به لیست فوق، با سابقه ترین جراحان را بیابید.

بهترین جراح غبغب در محدوده تهرانپارس

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در تهرانپارس

مزوتراپی، لیپولیتیک، لیفت غبغب با نخ، اندولیفت، آر اف، لیزرهای فرکشنال و ... از جمله این روش های غیرتهاجمی می باشد. مراکز رفع غبغب بدون جراحی در تهرانپارس تهران با روش های غیر تهاجمی خود غبغب شما را حذف کرده و ظاهری جوان را به شما هدیه می دهند. میتوانید از لیست فوق بهترین پزشکان را انتخاب کرده و همچنین برای انجام امور زاویه سازی به بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهرانپارس مراجعه کنید.

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در تهرانپارس تهران

هزینه رفع غبغب در تهرانپارس چقدر است؟

برای محاسبه هزینه های رفع غبغب باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. به همین دلیل ما توانایی اعلام هزینه دقیقی از این امر زیبایی نداریم. باید این هزینه توسط پزشکی با سابقه اعلام گردد زیرا عواملی مانند نوع دستگاه رفع غبغب غیر تهاجمی، تعداد جلسات لازم، هزینه دستمزد پزشک، هزینه پرسنل، بیمارستان، بیهوشی و ... در برآورد هزینه ها تاثیرگذار است.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر رفع غبغب در تهرانپارس تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه