بهترین دکتر رفع غبغب در اقدسیه

بهترین دکتر رفع غبغب در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر رفع غبغب در اقدسیه تهران را به شما معرفی کرده و روش های درمانی متفاوت را در اختیار شما قرار دهد.

ظاهر شدن غبغب به دلیل رسوب چربی در ناحیه گردن است که موجب ناموزون شدن چهره شما می شود. امروزه میتوانید با روش های مختلف این چربی را بسوزانید. برای یافتن بهترین دکتر رفع غبغب در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین دکتر رفع غبغب در اقدسیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سینا صفاییتهران، اقدسیه، بعد از چهار راه آجودانیه (سباری)، روبروی خیابان سپند، نبش خیابان نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه، طبقه 3، واحد 30302126140439
02126140266

بهترین جراح غبغب در محدوده اقدسیه

غبغب ظاهر چهره را به طور کلی تغییر می دهد و موجب از بین رفتن خط فک، کشیدگی صورت و تغییر فرم صورت می شود. تمامی این دلایل زیبایی را در چهره افراد کاهش می دهد. از این رو جراحی غبغب لیپوماتیک یا جراحی لیفت گردن از جمله روش های از بین بردن غبغب است. میتوانید برای یافتن بهترین جراح برداشتن غبغب در محدوده اقدسیه با توجه به لیست فوق با سابقه ترین جراحان را بیابید.

بهترین جراح غبغب در محدوده اقدسیه

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در اقدسیه تهران

برخی از افراد به دلیل عوارض و دشواری روش های تهاجمی رفع غبغب، حاضر به درمان نمی شوند ولی خوشبختانه امروزه با وجود روش های نوین بدون جراحی در مراکز رفع غبغب اقدسیه تهران، با مشکلات ناشی از جراحی رو به رو نمی شوید. از جمله روش های برداشتن غبغب بدون جراحی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندولیفت
  • آر اف
  • لیزرهای فرکشنال
  • مزوتراپی لیپولیتیک
  • لیفت غبغب با نخ

مراکز رفع غبغب بدون جراحی در اقدسیه تهران

هزینه رفع غبغب در اقدسیه تهران چقدر است؟

هزینه رفع غبغب در اقدسیه تهران مانند درمان ها و جراحی های دیگر به عوامل مختلفی مانند، هزینه دستمزد پزشک، هزینه پرسنل، هزینه بیمارستان، هزینه بیهوشی، نوع دستگاه رفع غبغب غیر تهاجمی، منطقه جغرافیایی و... بستگی دارد. رفع غبغب در دسته بندی زیبایی قرار دارد و بیمه هیچگونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد. این عمل حدوداً از 10 میلیون تومان شروع می شود. برای اطلاع از هزینه دقیق این فرایند، حتما توسط پزشکی با سابقه در لیست فوق وقت مشاوره بگیرید.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر رفع غبغب در اقدسیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه