بهترین دکتر درمان اسکار در فرمانیه

بهترین دکتر درمان اسکار در فرمانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

روش های متفاوتی برای درمان و از بین بردن اسکار های پوستی وجود دارد که بسته به نوع اسکار شما، پزشک بهترین نوع درمان را انتخاب میکند. وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر درمان اسکار در فرمانیه تهران را به شما معرفی کند.

اگر در حادثه ای دچار اسکار شدید، نگران نباشید زیرا با درمان های امروزی میتوانید به خوبی این بافت بهبود یافته ناقص را درمان کنید. ما برای شما لیستی از بهترین دکتر درمان اسکار در فرمانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم.

بهترین دکتر درمان اسکار در فرمانیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سحر عزیزآهاریتهران، فرمانیه، لواسانیه غربی، سه راه عمار، جنب مجتمع روشا، پلاک 215، طبقه 3، واحد 502122720124
2دکتر سید محمد میرمحمد مهدیتهران، فرمانيه، خيابان لواسانى، نبش صالحى شمالى، ساختمان ندا (پلاك 149)، طبقه اول، واحد 502122689888

بهترین متخصص درمان اسکار در فرمانیه تهران کیست؟

خوشبختانه متخصصان خوب درمان اسکار در فرمانیه تهران با استفاده از برترین نوع درمان برای اسکار به درمان هرچه بهتر اسکار شما کمک می کنند. دکتر خوب درمان اسکار با استفاده از ترکیب درمان های مختلف، نتیجه ای چشمگیر را رقم خواهند زد. برای مثال برای درمان جای زخم های عمیق از ترکیبات سابسیژن و میکرونیدلینگ باهم استفاده می کنند و جای زخم را به حداقل می رسانند.

بهترین متخصص درمان اسکار در فرمانیه تهران کیست؟

روش های درمان جای زخم

روش های متنوعی برای از بین بردن جای زخم و اسکار وجود دارد. پزشکان نه تنها یک نوع درمان بلکه ممکن است از ترکیبات چندین روش برای درمان شما استفاده کنند. از جمله روش های درمان جای زخم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر فرکشنال
  • لیزر رنگی پالسی
  • ژل بلافیل برای درمان اسکار
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق استروئید برای درمان اسکار کلوئید
  • و ...

روش های درمان جای زخم

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در فرمانیه تهران

برای گرفتن نوبت آنلاین در فرمانیه تهران میتوانید لیست جامع تهیه شده فوق را مشاهده کنید و از پزشک انتخابی خود نوبت بگیرید. پیشنهاد ما به شما بهترین پزشکان متخصص درمان اسکار در این محدوده است.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اسکار در فرمانیه تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه