بهترین دکتر درمان اسکار در بلوار کشاورز

بهترین دکتر درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

روش های متفاوتی برای درمان و از بین بردن اسکار های پوستی وجود دارد که بسته به نوع اسکار شما، پزشک بهترین نوع درمان را انتخاب میکند. وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران را به شما معرفی کند.

آیا بر روی بدن خود اسکار و جای زخمی دارید که شکل ظاهری بدن شما با تغییری داده است؟ پیشنهاد ما به شما پزشکان با سابقه محدوده بلوار کشاورز است. ما برای شما لیستی از برترین دکتر درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم.

بهترین دکتر درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر هدی رحیمیتهران، بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان برادران مظفر، پلاک 14302186036422

بهترین متخصص درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران کیست؟

خوشبختانه متخصصان خوب درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران با استفاده از برترین نوع درمان برای اسکار به درمان هرچه بهتر اسکار شما کمک می کنند. دکتر خوب درمان اسکار با استفاده از ترکیب درمان های مختلف، نتیجه ای چشمگیر را رقم خواهند زد. برای مثال برای درمان جای زخم های عمیق از ترکیبات سابسیژن و میکرونیدلینگ باهم استفاده می کنند و جای زخم را به حداقل می رسانند.

بهترین متخصص درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران کیست؟

روش های درمان جای زخم

روش های مختلفی برای از بین بردن جای زخم و اسکار وجود دارد.  پزشکان با توجه به تجربه و دانش خود از این روش ها استفاده می کنند. از جمله روش های درمان جای زخم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر فرکشنال
  • لیزر رنگی پالسی
  • ژل بلافیل برای درمان اسکار
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق استروئید برای درمان اسکار کلوئید
  • و ...

روش های درمان جای زخم

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران

برای گرفتن نوبت آنلاین در بلوار کشاورز تهران میتوانید لیست جامع تهیه شده فوق را مشاهده کنید و از پزشک انتخابی خود نوبت بگیرید. پیشنهاد ما به شما بهترین پزشکان متخصص درمان اسکار در این محدوده است.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اسکار در بلوار کشاورز تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه