بهترین دکتر درمان اسکار در اقدسیه

بهترین دکتر درمان اسکار در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

روش های متفاوتی برای درمان و از بین بردن اسکار های پوستی وجود دارد که بسته به نوع اسکار شما، پزشک بهترین نوع درمان را انتخاب میکند. وب سایت کلینیک زیبایی در نظر دارد بهترین دکتر درمان اسکار در اقدسیه تهران را به شما معرفی کند.

اگر در حادثه ای یا طی یک جراحی بر روی بدن شما اسکار و جای زخم برجای مانده است، دیگر نگران درمان و از بین بردن آن نباشید. ما برای شما لیستی از بهترین دکتر درمان اسکار در اقدسیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس را جمع آوری کرده ایم.

بهترین دکتر درمان اسکار در اقدسیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر سینا صفاییتهران، اقدسیه، بعد از چهار راه آجودانیه (سباری)، روبروی خیابان سپند، نبش خیابان نیلوفر، ساختمان پزشکان صاحبقرانیه، طبقه 3، واحد 30302126140439
02126140266

بهترین متخصص درمان اسکار در اقدسیه تهران کیست؟

خوشبختانه متخصصان خوب درمان اسکار در اقدسیه تهران با استفاده از برترین نوع درمان برای اسکار به درمان هرچه بهتر اسکار شما کمک می کنند. دکتر خوب درمان اسکار با استفاده از ترکیب درمان های مختلف، نتیجه ای چشمگیر را رقم خواهند زد. برای مثال برای درمان جای زخم های عمیق از ترکیبات سابسیژن و میکرونیدلینگ باهم استفاده می کنند و جای زخم را به حداقل می رسانند.

بهترین متخصص درمان اسکار در اقدسیه تهران کیست؟

روش های درمان جای زخم

روش های متنوعی برای از بین بردن جای زخم و اسکار وجود دارد. درمان های امروزی تاثیر چشمگیری در روند از بین رفتن جای زخم می شود. از جمله راه های درمان جای زخم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیزر فرکشنال
  • لیزر رنگی پالسی
  • ژل بلافیل برای درمان اسکار
  • میکرونیدلینگ
  • تزریق استروئید برای درمان اسکار کلوئید
  • و ...

روش های درمان جای زخم

نوبت دهی آنلاین درمان اسکار در اقدسیه تهران

برای گرفتن نوبت آنلاین در اقدسیه تهران میتوانید لیست جامع تهیه شده فوق را مشاهده کنید و از پزشک انتخابی خود نوبت بگیرید. پیشنهاد ما به شما بهترین پزشکان متخصص درمان اسکار در این محدوده است.

از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین دکتر درمان اسکار در اقدسیه تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه