ورم بعد از اندولیفت

ورم بعد از اندولیفت و دلایل آن

پری چاوشی

یکی از سوالات مراجعه کنندگان جهت انجام اندولیفت این است که آیا ورم بعد از اندولیفت اتفاق می افتد یا خیر؟ در این مقاله از وب سایت رسمی کلینیک زیبایی در این خصوص صحبت خواهیم کرد. دلایل و روش های جلوگیری از تورم صورت بعد از این کار زیبایی را در این مقاله خواهید خواهد. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

آیا بعد از اندولیفت صورت ورم می کند؟

بله، ورم بعد از انجام اندولیفت یک امر طبیعی است که در نواحی متلفی مانند خط فک، چانه، دور دهان و غبغب با آن روبرو خواهید شد. به گفته پزشکان متخصص اندولیفت در شیراز که اطلاعات آنها را در لینک درج شده قرار داده ایم، التهاب پوست بعد از یک هفته از شروع لیزر درمانی با اندولیفت روع به بهبود خواهد کرد. همچنین بعد از گذشت سه هفته می توان انتظار داشت که روم های صورت و نواحی گفته شده به صورت کامل از بین برود.در ادامه علت تورم و مراقبت‌هایی که به درمان ورم بعد از اندولیفت کمک می‎کنند را بررسی می‎کنیم.

آیا بعد از اندولیفت صورت ورم می کند؟

علت ورم بعد از اندولیفت چیست؟

لیزر اندولیفت یکی از بروزترین دستگاه هایی است که در حال حاضر در بین پزشکان چهت جوانسازی صورت از جمله لیفت و برطرف کردن چربی ها مورد استفاده قرار می گیرید. از آنجایی که یک فیبر لیزر با طول موج 1470 نانومتر وارد لایه های سطحی پوست شده و در کنار جذب و ذوب چربی و همچنین لیفت صورت و تولید کلاژن می شود، بروز ورم بعد از استفاده از این لیزر عارضه ای کاملا طبیعی می باشد.

آیا التهاب پس از اندولیفت یک عارضه موقت و طبیعی است؟

التهاب و ورم بعد از لیزر با دستگاه اندولیفت یک عارضه طبیعی و موقتی است که بعد از کذشت 48 ساعت پوست شما شروع به بهبودی می کند. مدت زمان لازم جهت از بین رفتن ورم ها در هر فرد با توجه به ساختار پوست، تخصصی تکنسین ها و پزشک انتخابی و ... متفاوت است اما به صورت کلی انتظار می رود بعد از گذشت سه هفته تمام ورم های صورت از بین برود. در ادامه راهکارهایی جهت کنترل تورم به نقل از پزشکان معرفی می کنیم.

راه های مقابله با ورم بعد از اندولیفت

روش های زیر همگی گفته شده توسط پزشکان متخصص است که به شما کمک می کند تا تورم صورت خود را بعد از انام لیزر اندولیفت کاهش داده و یا از افزایش آن جلوگیری نمایید.

  • از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ورزش ممنوع
  • از کمپرس یخ استفاده کنید
  • آرایش نکنید
  • روی کمر بخوابید

راه های مقابله با ورم بعد از اندولیفت

دوره نقاهت لیزر اندولیفت چقدر است؟

پس از انجام لیزر اندولیفت هیچ دوره نقاهت خاصی وجود ندارد و شما می‌توانید پس از چند ساعت فعالیت‌های روزانه سبک خود را آغاز کنید. البته رعایت مراقبت‌هایی مانند قرار نگرفتن در معرض گرما و نداشتن فعالیت‌های سنگین به دریافت نتیجه بهتر کمک می‌کند.

آیا کبودی بعد از لیزر اندولیفت طبیعی است؟

بله، با توجه به اینکه لیزر اندولیفت از گرمای زیاد برای درمان استفاده می‌کند، شاهد کبودی بر روی پوست خواهید بود. ممکن است برخی از کبودی‌ها تنها یک سوختگی خفیف باشند که پس از گذشت یک هفته، بهبود پیدا می‌کنند. برای درمان کبودی‌های واقعی به زمان بیشتری نیاز است.

کلام اخر

در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با ورم بعد از اندولیفت و دلایل آن آشنا کنیم. هر گونه انتقاد و یا پیشنهاد در خصوص این مطلب از قسمت نظرات کاربران با ما در ارتباط باشید.

نظر کاربران