هزینه جوانسازی پوست

هزینه جوانسازی پوست به روش های مختلف چقدر است؟

پری چاوشی

هزینه جوانسازی پوست به روش های مختلف دغدغه اکثر زیباجویان عزیز است. از گذشته تاکنون میل به جوانی و زیبایی بین همه افراد وجود داشته است. از آنجایی که گذر زمان میتواند دشمن بزرگ جوانی و شادابی پوست شما باشد روش های جوانسازی پوست میتواند تا حدودی روند پیری را کند نماید. در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی هزینه جوانسازی پوست در سال 1401 را بررسی می کنیم.

علائم پیری پوست چیست؟

موارد زیر به عنوان علائم اصلی پیر شدن پوست شناخته می شود:

  • زبری پوست
  • بروز ضایعات پوستی
  • افتادگی و افتادگی پوست
  • نازک شدن و شکنندگی پوست
  • کبودی روی پوست در اثر ضربات سبک
  • از دست دادن چربی در گونه ها، شقیقه ها، چانه، بینی و چشم ها
  • چشم ها و گونه های گود رفته

هزینه جوانسازی پوست در سال 1401 چقدر است؟

روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که بسته به میزان افتادگی پوست شما توسط پزشک متخصص در نظر گرفته می شود. همچنین اگر به دنبال کلینیک های جوانسازی پوست در تهران هستید به لینک درج شده قرار گرفته است.

هزینه جوانسازی پوست در سال 1401 چقدر است؟

هزینه جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هزینه جوانسازی پوست از یک سالن زیبایی به سالن دیگر متفاوت است، همچنین به عوامل مختلفی بستگی دارد. هایفوتراپی روشی محبوب برای جوانسازی پوست است که بسیاری از مشکلات پوستی را حل می کند. هزینه جوانسازی پوست با استفاده از هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و متفاوت خواهد بود.

هزینه کربوکسی تراپی

هزینه جوانسازی پوست با استفاده از کربوکسی تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • تعداد جلسات: معمولا تعداد جلسات کربوکسی تراپی؛ بین 4 تا 6 جلسه خواهد بود. این تعداد جلسات می تواند بیشتر یا کمتر باشد. بستگی به نوع مشکلات پوستی و وضعیت فرد دارد.
  • نوع مشکلات پوستی : نوع مشکلات پوستی و شدت مشکلات پوستی شما می تواند در نوع کربوکسی تراپی موثر باشد و هزینه های آن را تعیین کند. هر چه شدت مشکلات پوستی شما مانند ترک، لک و سلولیت بیشتر باشد. بدون شک زمان، مواد و انرژی زیادی صرف آن خواهد شد که هزینه بیشتری را می طلبد. به طور کلی متوسط ​​هزینه جوانسازی پوست در نواحی مختلف با استفاده از کربوکسی تراپی در یک جلسه محاسبه می شود.

هزینه مزوتراپی پوست

برای جوانسازی پوست لازم است در مواردی مواد لازم را به پوست تزریق کرد. در مزوتراپی پوست موادی مانند انواع ویتامین ها برای جوان سازی و جوان سازی پوست به پوست تزریق می شود. این روش برخی از مشکلات پوستی را نیز برطرف خواهد کرد. هزینه جوانسازی پوست با استفاده از مزوتراپی بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. این روش باید توسط بهترین دکتر مزوتراپی انجام شود .

  • مواد مورد استفاده
  • مهارت های پزشک
  • منطقه جغرافیایی کلینیک

هزینه میکرونیدلینگ پوست

در روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی و شادابی صورت با تزریق شیارهای کوچک به پوست مواد لازم برای بازسازی پوست را تزریق می کنند. با کمک این روش می توان تولید کلاژن در پوست را تحریک کرد. هزینه جوانسازی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ بر اساس تعداد جلسات مورد نیاز تعیین می شود. تعداد جلسات بسته به نوع پوست و مشکلات پوستی هر فرد متفاوت است. قبل از میکرونیدلینگ، بهتر است با پزشک و متخصص پوست خود در همان مرکز خدمات مشورت کنید تا نوع پوست، تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه مورد نیاز را بررسی و تعیین کنید.

هزینه میکرونیدلینگ پوست

هزینه تزریق بوتاکس

هزینه جوانسازی پوست صورت با تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان تزریق ماده بوتاکس، محدوده تزریق و دستمزد پزشک همگی میتواند در افزایش و یا کاهش هزینه شما تاثیرگذار باشد. در سال 1401 هزینه جوانسازی با بوتاکس در تهارن بین 1 الی 2 میلیون تومان متغییر است.

قیمت جوانسازی پوست با تزریق ژل

ژل های تزریقی عبارتند از: Joviderm، Y، Laferm، Radish Restylen، Sculptra و Captic. هر کدام از این ژل های ازن دارای ویژگی های خاص خود هستند که با بقیه متفاوت است. بدون شک استفاده از ژل های ماندگار هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. به طور کلی هزینه جوانسازی پوست با استفاده از تزریق ژل بر اساس میزان ژل و ناحیه مورد نظر تعیین و محاسبه می شود.

چه زمانی باید برای جوانسازی پوست اقدام کنید؟

بهترین زمان برای دریافت درمان های جوانسازی پوست به شرایط شما بستگی دارد. این که چه زمانی علائم پیری شما را آزار می دهد یا نگران می کند و تا چه حد از پوست خود محافظت کرده اید ، از جمله عوامل موثر بر زمان جوانسازی هستند . استفاده از مرطوب کننده ها و ضدآفتاب ها، شستن و تمیز نگه داشتن پوست از مهم ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که می توانند در کاهش سرعت پیری پوست موثر باشند.

برخی از کاندیداهای جوانسازی پوست در اوایل سی سالگی علائم اولیه پیری پوست مانند خطوط ظریف و چین و چروک را نشان می دهند. افتادگی و لک شدن پوست نیز در این سن مشاهده می شود. لیزر درمانی، لایه برداری و هایپرترمی از کم تهاجمی ترین و موثرترین روش هایی هستند که می توانند ساختار پوست را بهبود بخشند و از پیری جلوگیری کنند.

دهه چهارم زندگی زمانی است که باید از پوست خود مراقبت بیشتری کنید. با نزدیک شدن به یائسگی، زنان تغییرات هورمونی را تجربه می کنند که تأثیر عمیقی بر صورت دارد. چین و چروک دور چشم و دهان، خشکی و لکه های پوستی از جمله مواردی است که در افراد بالای 40 سال ایجاد می شود. در این سن، روش های کمتر تهاجمی مانند هیپنوتیزم، لیزر درمانی، تزریق ژل یا تزریق بوتاکس توصیه می شود.

هرگونه کپی برداری از مطلب فوق بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از توجه شما

نظر کاربران