بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شهید محلاتی

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شهید محلاتی تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

از بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شهید محلاتی تهران برای امور جوانسازی و بازسازی پوست و افزایش کلاژن سازی کمک بگیرید. وب سایت کلینیک زیبایی، لیستی از پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس را برای شما کاربران عزیز تهیه کرده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شهید محلاتی تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر عاطفه فرامرزیتهران، کامرانیه جنوبی، کوچه پیروز، پلاک 14، طبقه 6 شمالی09021545995
02125444120
2دکتر پروین منصوریتهران، كامرانيه شمالي، نبش شيباني، شماره 26، ساختمان شوآن، طبقه 2، واحد 20202126151500
02126151501
02126151502

هزینه میکرونیدلینگ در شهید محلاتی

برای اطلاع از هزینه های دقیق باید به یکی از پزشکان برتر در لیست فوق تماس گرفته و نوبت مشاوره بگیرید. متاسفانه نمیتوانیم اطلاعات دقیقی از هزینه ها را اعلام کنیم. زیرا عواملی همچون تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... در برآورد هزینه ها دخیل است.

هزینه میکرونیدلینگ در شهید محلاتی

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در شهید محلاتی

اگر صرفه جویی در زمان و دوری از ترافیک های شهری برای شما اهمیت دارد، میتوانید از پزشک خود نوبت اینترنتی دریافت کنید. تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در شهید محلاتی

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در شهید محلاتی

اگر در محدوده شهید محلاتی تهران به دنبال دکتر پوست خوب در این زمینه هستید، این وب سایت امکانی فراهم آورده که میتوانید نمونه کارهای قبل و بعد از این درمان توسط پزشک را در این محدوده مشاهده کرده و با اطمینان بیشتر دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ انتخاب کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شهید محلاتی تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه