بهترین مرکز میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر در محدوده بلوار کشاورز به دنبال بهترین مرکز میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز تهران، وب سایت کلینیک زیبایی برای معرفی به شما لیستی جامع از اطلاعات پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس را تهیه کرده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر هدی رحیمیتهران، بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان برادران مظفر، پلاک 14302186036422
2دکتر بهناز هاشمیانتهران، تقاطع بلوار کشاورز و کارگر شمالی، ساختمان پزشکان طلوع، طبقه اول، واحد پنج09362783330
02166942512

هزینه میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز

اگر تصمیم به انجام میکرونیدلینگ دارید، برای اطلاع از هزینه ها میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص که در لیست فوق به شما معرفی کرده ایم، از هزینه های دقیق اطلاع یابید. تعداد جلسات درمان، گستردگی ناحیه دارای مشکل، دستمزد پزشک و ... از جمله عواملی است که باعث می شود نتوانیم هزینه دقیقی برای این درمان ارائه کنیم.

هزینه میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز

بدون نیاز به هدر دادن وقت و انرژی میتوانید از نوبت دهی اینترنتی استفاده کنید. با کلیک بر روی نام پزشک در لیست فوق، نوبت خود را بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز

وب سایت کلینیک زیبایی برای کمک به انتخاب پزشکی حرفه ای در زمینه میکرونیدلینگ، امکانی فراهم آورده است که بتوانید نمونه کارهای قبل و بعد از درمان او را مشاهده کرده و با اطمینان کامل تری دکتر را انتخاب کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در بلوار کشاورز مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در بلوار کشاورز تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه