بهترین مرکز میکرودرم در میدان آرژانتین

بهترین مرکز میکرودرم در میدان آرژانتین تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

با بهترین مرکز میکرودرم در میدان آرژانتین تهران علاوه بر جوانسازی پوست، میتوانید در از بین بردن جای جوش های خود اقدام کنید. وب سایت کلینیک زیبایی، اطلاعات آدرس و شماره تماس با سابقه ترین مراکز در این زمینه ایجاد کرده است که در جدول زیر قابل مشاهده می باشد.

بهترین مرکز میکرودرم در میدان آرژانتین تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر محمد علی نیل فروش زادهتهران، بلوار آفریقا، نرسیده به تقاطع میرداماد، پلاک 67، کلینیک جردن02188793928
02188886501
2دکتر سحر عماد مستوفیتهران، بلوار آفریقا، بالاتر از میرداماد، نبش کوچه آناهیتا، ساختمان پزشکان آناهیتا، پلاک 182، طبقه پنجم، واحد 1802188193964
09385309387

بهترین کلینیک میکرودرم در میدان آرژانتین

بهترین کلینیک میکرودرم در محدوده میدان آرژانتین را در وب سایت کلینیک زیبایی بیابید. با مراجعه به لیست فوق و انتخاب پزشکان برتر، به پروفایل اختصاصی آنان هدایت می شوید و میتوانید تصاویر قبل و بعد از میکرودرم را مشاهده کرده و با اطمینان بیشتر کلینیک ها را انتخاب کنید. همچنین اگر به دنبال درمان جای جوش خود در این محدوده هستید، میتوانید به بهترین مرکز میکرونیدلینگ در میدان آرژانتین مراجعه کنید.

بهترین کلینیک میکرودرم در میدان آرژانتین

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در میدان آرژانتین

امروزه با اخذ نوبت آنلاین میتوانید در زمان صرفه جویی کرده و بدون مراجعه حضوری، نوبت خود را در هر لحظه از زمان و به صورت 24 ساعته رزرو نمایید. در لیست فوق با کلیک بر روی نام پزشک و انتخاب قسمت مربوط به اخذ نوبت، تقویم نوبت های آزاد پزشک را مشاهده کرده و بر اساس روز و ساعت مورد نظر نوبت را دریافت کنید.

اخذ نوبت آنلاین از مراکز میکرودرم در میدان آرژانتین

از این که تا پایان مطلب با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرودرم در میدان آرژانتین تهران دارید، میتوانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه