بهترین مرکز جوانسازی پوست در سعادت آباد تهران

بهترین مرکز جوانسازی پوست در سعادت آباد تهران

پری چاوشی

داشتن پوست جوان و شاداب تنها از طریق رسیدگی های تخصصی امکان پذیر است. ما در لیست زیر بهترین مرکز جوانسازی پوست در سعادت آباد تهران را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه شوید.

بهترین مرکز جوانسازی پوست در سعادت آباد تهران

نوبت دهی اینترنتی مراکز جوانسازی پوست در سعادت آباد

گرفتن نوبت به صورت آنلاین باعث می شود تا بدون اتلاف وقت و درگیری در ترافیک های سنگین محدوده سعادت آباد به سرعت نوبت خود را دریافت کنید. برای این کار کافیست از لیست بالا روی نام مرکز مورد نظر کلیک کرده و از قسمت نوبت دهی اینترنتی در پروفایل مجموعه ضمن مشاهده ساعت ها و روزهای خالی، زمان مورد نظر خود را برای مراجعه رزرو نمایید.

در صورتی که به دنبال متخصص پوست و  مو در تهران برای درمان دیگر بیماری های پوستی هستید، به لینک درج شده مراجعه کنید.

نوبت دهی اینترنتی مراکز جوانسازی پوست در سعادت آباد

روش های جوانسازی پوست

  • بوتاکس: بوتاکس یک سم عصبی است که باعث شل شدن عضلات می شود. بوتاکس می تواند برای کاهش چین و چروک در پیشانی، دور چشم و دور دهان استفاده شود.
  • فیلر: فیلر یک ماده پرکننده است که می تواند برای پر کردن چین و چروک استفاده شود. فیلرها می توانند از مواد مختلفی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن یا چربی خود بدن ساخته شوند.
  • مزوژل: مزوتراپی یک روش درمانی است که در آن مواد مغذی و داروها به پوست تزریق می شوند. مزوتراپی می تواند به بهبود خطوط و افتادگی پوست کمک کند.
  • پی آر پی: پی آر پی یک روش درمانی است که در آن پلاکت های خون خود فرد به پوست تزریق می شوند. پلاکت ها حاوی موادی هستند که می توانند به بهبود پوست کمک کنند.
  • هایفوتراپی: هایفوتراپی با استفاده از یک دستگاه دستی که امواج فراصوت متمرکز را به پوست می فرستد، انجام می شود. این امواج به لایه های عمیق پوست نفوذ می کنند و باعث آسیب کنترل شده به سلول ها می شوند. این آسیب باعث تحریک تولید کلاژن جدید می شود. هایفوتراپی برای درمان طیف گسترده ای از مشکلات پوستی می باشد.
  • کربوکسی تراپی: کربوکسی تراپی یک روش درمانی است که در آن دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود. دی اکسید کربن یک گاز بی بو و بی رنگ است که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود.

روش های جوانسازی پوست

هر گونه کپی برداری از لیست بالا بدون درج منبع پیگرد قانونی دارد. سپاس از همراهی شما

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه