بهترین مرکز میکرونیدلینگ در گیشا

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در گیشا تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

وب سایت کلینیک زیبایی لیست از بهترین مرکز میکرونیدلینگ در گیشا تهران تهیه کرده است که میتوانید اطلاعات پزشکان را به همراه آدرس و شماره تماس را در این جدول بیابید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در گیشا تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر زینب فرختهران، گیشا، خیابان فاضل شمالی، پلاک 91، طبقه اول، واحد 302186016879
02186017795

هزینه میکرونیدلینگ در گیشا

برای اطلاع از هزینه های دقیق میکرونیدلینگ در گیشا باید بدانید که این هزینه برای همه یکسان نمی باشد زیرا شرایط هر فرد متفاوت از فرد دیگر است. تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... در همه افراد یکی نیست. برای اطلاع بیشتر از هزینه ها به یکی از برترین پزشکان در لیست فوق مراجعه کنید و مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در گیشا

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در گیشا

امروزه اخذ نوبت آنلاین بسیار پرطرفدار بوده و وب سایت کلینیک زیبایی در این راستا و برای راحتی کاربران عزیز این امکان را فراهم آورده است. تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک انتخابی خود نوبت بگیرید و نمونه کارهای واقعی قبل و بعد میکرونیدلینگ را مشاهده کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در گیشا

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در گیشا

تمامی پزشکان در لیست فوق تخصص در انجام میکرونیدلینگ مهارت دارند. برای انتخاب دکتر پوست خوب میکرونیدلینگ در گیشا با کمک پروفایل اختصاصی پزشک در این وب سایت، نمونه کارهای قبل و بعد از این درمان را مشاهده کنید و با اطمینان کامل به این پزشک مراجعه کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در گیشا مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در گیشا تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه