بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کامرانیه

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کامرانیه تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

اگر نیاز به جوانسازی و بازسازی پوست و افزایش کلاژن سازی در خود احساس می کنید، بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کامرانیه تهران را انتخاب کنید. وب سایت کلینیک زیبایی، لیستی از پزشکان به همراه آدرس و شماره تماس را برای شما کاربران عزیز تهیه کرده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کامرانیه تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر عاطفه فرامرزیتهران، کامرانیه جنوبی، کوچه پیروز، پلاک 14، طبقه 6 شمالی09021545995
02125444120
2دکتر پروین منصوریتهران، كامرانيه شمالي، نبش شيباني، شماره 26، ساختمان شوآن، طبقه 2، واحد 20202126151500
02126151501
02126151502

هزینه میکرونیدلینگ در کامرانیه

اگر به دنبال اطلاع از هزینه های میکرونیدلینگ در محدوده کامرانیه هستید، باید بدانید که نمیتوان هزینه های دقیق را اعلام کرد. زیرا عواملی همچون تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... در برآورد هزینه ها دخیل است. برای اطلاع از هزینه های دقیق باید به یکی از پزشکان برتر در لیست فوق تماس گرفته و نوبت مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در کامرانیه

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در کامرانیه

اگر صرفه جویی در زمان و دوری از ترافیک های شهری برای شما اهمیت دارد، میتوانید از پزشک خود نوبت اینترنتی دریافت کنید. تنها با کلیک بر روی پروفایل پزشک، بر اساس ساعت و روزهای مورد نظر خود نوبت را رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در کامرانیه

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در کامرانیه

در لیست فوق میتوانید با بهترین پزشکان متخصص در کار میکرونیدلینگ آشنا شوید و با دیدن نمونه کارهای قبل و بعد از درمان، میتوانید برای اطمینان بیشتر پزشک را انتخاب کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در کامرانیه مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کامرانیه تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه