بهترین مرکز میکرونیدلینگ در پونک

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در پونک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

برای یافتن بهترین مرکز میکرونیدلینگ در پونک تهران، وب سایت کلینیک زیبایی لیستی از بهترین ها را برای معرفی به شما به همراه آدرس و شماره تماس تهیه کرده است.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در پونک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر طناز فخیمتهران، پونک، اشرفی اصفهانی، نرسیده به نیایش، جنب درمانگاه پیامبر، کوچه آزاده، پلاک 4، طبقه 4، كلينيك پاسارگارد02146017362
02146017359

هزینه میکرونیدلینگ در پونک

هزینه انجام میکرونیدلینگ توسط پزشکان برتر در لیست فوق، برای همه یکسان نمی باشد. زیرا دلایلی همچون تعداد جلسات درمان، وسعت ناحیه دارای مشکل، دستمزد دکتر و ... در همه افراد یکی نیست. پس برای اطلاع یافتن از هزینه های دقیق، با پزشکان برتر در لیست فوق نوبت مشاوره بگیرید.

هزینه میکرونیدلینگ در پونک

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در پونک

برای گرفتن نوبت اینترنتی در وب سایت کلینیک زیبایی باید با کلیک بر روی نام پزشک و هدایت شدن به صفحه پروفایل اختصاصی دکتر، با توجه به روز و ساعت درخواستی خود نوبت اینترنتی دریافت کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در پونک

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در پونک

با کمک امکان مشاهده نمونه کارهای پزشک از قبل و بعد میکرونیدلینگ در وب سایت کلینیک زیبایی، میتوانید با اطمینان بیشتری پزشک را انتخاب کنید. برای ترمیم جراحات و از بین بردن انواع اسکار خود نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در پونک مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در پونک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه