بهترین مرکز میکرونیدلینگ در نارمک

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در نارمک تهران به همراه آدرس و شماره تماس

فاطمه صابری

از بهترین مرکز میکرونیدلینگ در نارمک تهران را برای ترمیم جراحات و جوانسازی کمک بگیرید. با استفاده از لیست زیر علاوه بر آشنایی با بهترین پزشکان، اطلاعات لازم از آنها را نیز در اختیار داشته باشید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در نارمک تهران

ردیفنامآدرستلفن
1دکتر عاطفه گلفشانتهران، نارمک، خیابان آیت، پائین تر از میدان هفت حوض، بین چمن و جویبار غربی، ساختمان اسپیدار، پلاک 350، طبقه 5، واحد 1302177936815
02177937016
2دکتر پریوش سپهریتهران ، نارمک، پایین تر از هفت حوض، پشت داروخانه آیت، ساختمان لادن، طبقه سوم02177941168

هزینه میکرونیدلینگ در نارمک

هزینه های مربوط به میکرونیدلینگ برای همه افراد یکی نمی باشد. تعداد جلسات درمان، گستردگی ناحیه دارای مشکل و دستمزد پزشک و دیگر عوامل از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت برای هر فرد است. پس برای اطلاع از قیمت های دقیق از دکتر انتخابی خود در لیست بالا نوبت مشاوره بگیرید و به مطب مراجعه کنید.

هزینه میکرونیدلینگ در نارمک

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در نارمک

در وب سایت کلینیک زیبایی می توانید با کلیک بر روی نام پزشک به بخش اختصاصی موجود در وب سایت کلینیک زیبایی هدایت شوید. میتوانید با توجه به روز و ساعت درخواستی خود نوبت رزرو کنید.

نوبت دهی اینترنتی کلینیک میکرونیدلینگ در نارمک

دکتر پوست خوب برای میکرونیدلینگ در نارمک

تمامی پزشکان در لیست فوق دارای تخصص در انجام میکرونیدلینگ و شناخت تخصصی در رابطه با بیماری های پوستی دارند. برای انتخاب دکتر پوست خوب میکرونیدلینگ در نارمک با کمک پروفایل اختصاصی پزشک در این وب سایت، نمونه کارهای قبل و بعد از این درمان را مشاهده کنید و با اطمینان کامل به این پزشک مراجعه کنید. برای از بین بردن اسکار از طریق میکرونیدلینگ نیز میتوانید به بهترین دکتر درمان اسکار در نارمک مراجعه کنید.

از این که با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم. در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهاد در رابطه با لیست بهترین مرکز میکرونیدلینگ در نارمک تهران دارید، میتوانید از طریق نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

نظر کاربران
مقالات مشابه
مشاهده همه